معاون اقتصادی استاندار کرمان:

زنجیره ارزش محصولات کشاورزی باید درکرمان شکل گیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارکرمان گفت:استان کرمان محصولات کشاورزی دارد که می‌توان زنجیره ارزش را برای آنها پیاده کرد.
کد خبر: ۱۴۱۷۱۶۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان‌؛امیر حسن‌زاده،دربررسی عملکرد تعاون روستایی استان و اتحادیه‌های زیرمجموعه اظهار داشت:40 درصد اشتغال استان کرمان در بخش کشاورزی رقم خورده و مهم است که زنجیره ارزش در این بخش شکل گیرد. 

وی با بیان اینکه کشاورزی استان کرمان درمجموع،فعال و پویا نیست،کارحرفه‌ای در این حوزه را مورد تاکید قرار داد و گفت:تعاون روستایی،مهمترین بازوی جهادکشاورزی است که شبکه گسترده و مویرگی دارد. 

حسن‌زاده،عنوان کرد:استان کرمان محصولات کشاورزی داردکه می‌توان زنجیره ارزش را برای آنها پیاده کرده و تولید و اقتصاد آن را رونق بخشید.
 
معاون اقتصادی استاندارکرمان ابرازداشت:منابع و فرصت‌های مختلف در کشاورزی کرمان و تعاونی روستایی وجود دارد که زنجیره نشده‌اند.

حسن‌زاده،بااشاره به نقش‌ موثر"روستا بازار"درکمک به فروش محصولات کشاورزان،عشایر و دامداران، خطاب به جهادکشاورزی و تعاون روستایی تاکیدکرد تا درهرشهرستان یک روستا بازار راه‌اندازی شود. 

وی از عمکلرد موفق تشکل‌های مردم نیز یاد کردو افزود:گیاهان دارویی،ثروت عظیمی دراستان کرمان هستند که از آنها باید استفاده کرد و به اقتصاد رونق بخشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها