نگاهی به مجموعه «میدل مارچ»

کمدی واقعگرای دوران ویکتوریا

رسوایی در بی بی سی ابعاد تازه‌ای یافت

رسانه‌ها در انگلیس نوشتند با اتهامات جدیدی که علیه مجری مشهور بی بی سی مطرح شده ماجرای این رسوایی ابعاد تازه‌ای یافته است.
رسانه‌ها در انگلیس نوشتند با اتهامات جدیدی که علیه مجری مشهور بی بی سی مطرح شده ماجرای این رسوایی ابعاد تازه‌ای یافته است.
کد خبر: ۱۴۱۵۸۹۵

به گزارش جام جم آنلاین؛ از لندن به نقل از رسانه‌ها در انگلیس، یک جوان دیگر اعلام کرد در پی افشای فساد اخلاقی مجری مشهور بی بی سی، او پیام‌های تهدید آمیز دریافت کرده است.
بی بی سی اعلام کرده این مجری را از کار معلق کرده، اما تا این زمان هویتش را فاش نکرده است تا اتهاماتش ثابت شود.
پیش‌تر والدین یک جوان از بی بی سی خواستند از مجری خود بخواهد به رفتار ضد اخلاقی و فاسد خود پایان دهد.
به گفته والدین این جوان، مجری بی بی سی از سه سال پیش به فرزند انان پول می‌داده تا تصاویر مستهجن از او دریافت یا مشاهده کند.
مقامات بی بی سی در واکنش گفتند وکیل جوان اظهارات والدین او را نادرست خوانده این در حالی است که والدین این جوان از اینکه بی بی سی هنوز حاضر نشده است سخنان آنان را بشنوند یا مدارکشان را ببینند ابراز خشم کرده اند.
امروز و در کوران ماجرای رسوایی اخلاقی مجری بی بی سی، یک جوان دیگر که گفته شده با جوان اول ارتباطی ندارد از رفتار مشابه مجری بی بی سی و تهدید او درباره افشای این ماجرا خبر داد و با راستی آزمایی اظهارات او معلوم شد پیام‌ها با شماره تلفن مجری مشهور برای این جوان صادر شد.
این جوان در پاسخ به اینکه چرا زودتر این ماجرا را فاش نکرده است گفت مجری بی بی سی او را تهدید کرده بود و او از قدرتی که مجری در اختیار داشت ترسیده بود.
همزمان مجریان مشهور بی بی سی که به علت افشا نشدن هویت مجری متهم به فساد اخلاقی موجب شده آنان نیز زیر تیغ نگاه‌ها و اتهام باشند مجری متهم را شماتت می‌کنند که اگر چنین رفتاری داشته چرا استعفا نمی‌دهد.
نخستین بار روز جمعه گذشته روزنامه سان از این ماجرا پرده برداشت.
اکنون تیم دیوی، مدیر کل بی‌بی‌سی، زیر فشار است که این رسوایی را هر چه سریعتر بررسی وافکار عمومی را از نتیجه آن آگاه کند.
این چندمین رسوایی اخلاقی مجریان بی بی سی در سال‌های گذشته است که افشا شد./صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها