به منظور شرکت در اولین جشنواره اقوام لُر و بختیاری

سفر وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری در نشست با اصحاب رسانه عنوان کرد

تاجر پروری و تقویت کمیسیون ها ، ویترین اتاق بازرگانی در دوره دهم

رئیس اتاق بازرگانی استان گفت: ازآنجایی که اتاق‌های بازرگانی در جایگاه مشاور سه قوه و ارائه‌دهنده خدمات به فعالان اقتصادی قرار دارند باید با رویکردی جدید ، بسترساز و شکل‌دهنده روابط جدید در فضای بین‌الملل نیز باشند.
کد خبر: ۱۴۱۵۰۰۵

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ شهرام زارع فارسانی رئیس جدید الانتخاب اتاق بازرگانی چهار محال و بختیاری بعد از انتخاب در چند هفته اخیر در اولین نشست خبری که با حضور سید مرتضی فیاضی مدیر خانه مطبوعات استان، سید سعید فیاضی عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی، امین مالکی فارسانی مدیر داخلی و خدماتی شرکت فرادانه(خوراک آبزیان سرد سیری) و جمع کثیری از اهالی قلم و رسانه در سالن جلسات این تشکل غیر دولتی برگزار و به سئوالات خبرنگاران پاسخ و برنامه های این واحد بازرگانی و خدماتی را عنوان کرد.

تاجر پروری و تقویت کمیسیون ها ، ویترین اتاق بازرگانی در دوره دهم

شهرام زارع فارسانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری 

مشی اتاق بازرگانی ، فرابخشی بوده و در مجموعه ای خصوصی با هدف بهبود محیط کسب‌وکار از طریق ایجاد گفتمان با حاکمیت

زارع فارسانی در ادامه افزود: مشی اتاق بازرگانی ، فرابخشی بوده و در مجموعه ای خصوصی با هدف بهبود محیط کسب‌وکار از طریق ایجاد گفتمان با حاکمیت در قالب نشست های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، توسعه کسب‌وکار از طریق گسترش روابط داخلی و بین‌المللی (شبکه‌سازی) ، ترویج و تسهیل‌گری و ارتباط گسترده و موثر با فعالان اقتصادی است.

تاجر پروری و تقویت کمیسیون ها ، ویترین اتاق بازرگانی در دوره دهم

سید سعید فیاضی مدیر داخلی و روابط بین اللمل موکت ظریف مصور و عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی و شهرام زارع فارسانی

استان چهار محال و بختیاری دارای ظرفیت های بالای صادراتی است که باید با هدایت افراد توانمند مدیریت شود

وی ادامه داد: این استان دارای ظرفیت های بالای صادراتی است که باید با هدایت افراد توانمند ، این بخش را بالفعل کرد. ظرفیت ها و توانمندی های صادراتی استان چهارمحال و بختیاری در زمینه های لوازم خانگی، فولاد، خوراک آبزیان، بادام، گز، موکت، ذرت علوفه ای، ماهیان سردابی و ... در سطح کشور و خارج از کشور مشهود بوده و در جهت تقویت صادرات این محصولات بصورت مضاعف تلاش خواهیم نمود.

اتاقی که به جهانی شدن اقتصاد ایران همت گمارد و به‌صورت حرفه‌ای با اتاق‌های سایر کشورها تعامل برقرار نماید

مدیر اتاق بازرگانی خاطر نشان ساخت: اتاقی که به جهانی شدن اقتصاد ایران همت گمارد و به‌صورت حرفه‌ای با اتاق‌های سایر کشورها تعامل برقرار نماید ، پیوندهای بین‌المللی اعضای خود را تقویت کرده است .

 

وی ادامه داد؛ ازآنجایی که اتاق‌های بازرگانی در جایگاه مشاور سه قوه و ارائه‌دهنده خدمات به فعالان اقتصادی قرار دارند باید با رویکردی جدید ، بسترساز و شکل‌دهنده روابط جدید در فضای بین‌الملل نیز باشند.

تاجر پروری و تقویت کمیسیون ها ، ویترین اتاق بازرگانی در دوره دهم

شهرام زارع فارسانی رئیس اتاق بازرگانی و امین مالکی فارسانی مدیر داخلی و خدماتی شرکت فرادانه یداللهی و عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی استان

اولین و مهم‌ترین ویژگی مطلوب اتاق، اتکای آن به «خرد جمعی» است

زارع فارسانی تصریح کرد: اولین و مهم‌ترین ویژگی مطلوب اتاق، اتکای آن به «خرد جمعی» است و باید نظرات و دیدگاه‌های فعالان اقتصادی را در چارچوب مصالح ملی و رسالت و اصول اخلاقی طرح تا بستر مدیریتی و ابزار عملیاتی شکل‌گیری «خرد جمعی» در اتاق فراهم شود، امکانی که می‌تواند به همنوایی ، همسویی و همدلی اعضای اتاق منتهی شود تا همچون پیکری واحد عمل نمایند .

تاجر پروری و تقویت کمیسیون ها ، ویترین اتاق بازرگانی در دوره دهم

وی افزود: وظیفه و تعهد مجموعه ی اتاق برای مشارکت فعالانه و آگاهانه در تصمیم‌سازی‌ و تصمیم‌گیری ها و حضور و مشارکت اعضا در ساختارهای اتاق از جمله کمیسیون‌ها است که کمیسیون های تخصصی ، به مثابه ویترین اتاق بازرگانی و مهمترین بخش اتاق بمنظور رصد و بررسی مشکلات و اخذ نظرات فعالان اقتصادی برای برون رفت از وضعیت موجود و ارایه خوراک جهت جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی است. که بی شک ، ضرورت «مشارکت» و هم اندیشی ، تقویت کمیسیون های تخصصی و تشکل‌ها را ضروری می‌سازد.

تاجر پروری و تقویت کمیسیون ها ، ویترین اتاق بازرگانی در دوره دهم

حضور فعال خبرنگاران در نشست خبری اتاق بازرگانی

در پایان این نشست با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه از تلاش بی وقفه و شبانه روزی فعالان خبری و اصحاب رسانه تقدیر و تشکر بعمل آمد.

تاجر پروری و تقویت کمیسیون ها ، ویترین اتاق بازرگانی در دوره دهم

سید مرتضی فیاضی مدیر خانه مطبوعات استان چهار محال و بختیاری

این نشست به همت و ابتکار سید مرتضی فیاضی مدیر خانه مطبوعات و یکی از مدیران ارشد اتاق بازرگانی استان برگزار و مدیریت شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها