اطلاعیه شرکت گاز استان خوزستان در خصوص قطعی گاز مناطقی از شهرستان اهواز:

قطعی گاز به دلیل تعمیرات اضطراری

رئیس اداره گاز شهرستان مسجدسلیمان :

پروژه خط پایداری گاز مسجدسلیمان و لالی کلنگ زنی شد

رئیس اداره گاز مسجدسلیمان گفت: همزمان با آغاز دهه امامت، پروژه خط پایداری گاز شهرستان مسجدسلیمان و لالی با حضور علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، نادرقلی زری میدانی مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان و پیمان مولایی فرماندار شهرستان، کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۱۴۱۴۶۲۸

جام جم آنلاین - خوزستان، فرهاد سلطانی گفت: با توجه به اینکه بیش از 34 هزار خانوار در شهرهای مسجدسلیمان و لالی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند و افت فشار گاز در این شهرها سبب بروز مشکلاتی شده بود، پروژه خط پایداری 12 اینچ گازرسانی به شهرهای مسجدسلیمان و لالی اعلام نیاز و طراحی شد.

وی افزود: این پروژه شامل 22 هزار و 600 متر شبکه گذاری 12 اینچ با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد تومان می باشد که با اجرای این پروژه مشکل افت فشار در این شهرها مرتفع خواهد شد.

رئیس اداره گاز مسجدسلیمان بیان کرد: در بخش گازرسانی شهری 100 درصد جمعیت این شهرستان به شبکه گاز سراسری متصل هستند و از این نعمت خدادادی استفاده می کنند.

سلطانی با بیان اینکه بیش از 94 درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند تصریح کرد: شهرستان مسجدسلیمان دارای 182 روستا است که از این تعداد 46 روستا قابلیت گازرسانی ندارد و تاکنون 57 روستا گازرسانی شده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها