اعزام ۳۱۰ دانش‌آموز زائر اولی همدان به مشهد مقدس

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ۳۱۰ دانش‌آموز استان همدان که تاکنون به زیارت امام رضا (علیه السلام) مشرف نشده‌ بودند، تا تیرماه ۱۴۰۲ توسط سازمان دانش آموزی استان همدان به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۱۴۱۳۶۸۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش همدان، محمود نقوی اظهار کرد: دانش آموزان زائر اولی از مدارس مختلف استان با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار انتخاب می شوند که توسط سازمان دانش آموزی به مدت چهار روز به مشهد مقدس اعزام شده و در اردوگاه ثامن الحجج(علیه السلام) حضور داشته و علاوه بر برنامه های زیارتی، برنامه های تفریحی و تربیتی نیز برای این دانش آموزان تدارک دیده شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تقویت و فعالسازی سفرهای تربیتی دانش آموزی یکی از اهداف سازمان دانش آموزی استان است، این سازمان در نظر دارد در تابستان سال ۱۴۰۲ نیز در زمینه اعزام ۴۰۰ دانش آموز زائر اولی دیگر به مشهد مقدس اقدام کند.

نقوی افزود: اعزام دانش آموزان زائر اولی توسط سازمان دانش آموزی استان با همکاری کمیته امام خمینی(ره) و خیّرین انجام می شود و در قبال اعزام این دانش آموزان، هزینه ای از خود زائران دریافت نمی شود در ضمن برنامه اعزام دانش آموزان زائر اولی، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها