معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس:

تمرکز پتروشیمی ایلام بر اقتصاد تولید است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در جریان بازدید از شرکت پتروشیمی ایلام گفت:تمرکز و تاکید این مجتمع بزرگ صنعتی بر‌ اقتصاد تولید است.
کد خبر: ۱۴۱۳۲۱۶

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حسن نشان‌زاده  با بیان اینکه بر اساس سرمایه‌گذاری‌ قابل توجه ، میزان اشتغالزایی و تولید افق پیش روی این مجتمع امیدبخش است افزود:در‌ یک سال گذشته سطح رضایت‌مندی نسبت به عملکرد پتروشیمی ایلام افزایش یافته است.


وی با اشاره به طبیعت بکر و کم‌نظیر زاگرس و استان ایلام تاکید کرد:حداکثر سازگاری طبیعت با اقلیم در دستور کار قرار گیرد.


معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس روند پیشرفت و‌ توسعه در پتروشیمی ایلام را رو به جلو عنوان کرد و ادامه داد:مشکل تامین خوراک و تجهیزات مورد نیاز این شرکت از طریق شرکت‌های پتروشیمی تابعه هلدینگ هلیج فارس مرتفع شود.


 نشان‌زاده اولویت اصلی پتروشیمی ایلام را بهینه‌سازی شرایط موجود و تکمیل و افزایش ظرفیت تولید ارزیابی و اظهار کرد:عدم سرمایه‌گذاری در بالادست پالایشگاه گاز ایلام مشکلاتی را برای تامین خوراک پتروشیمی ایلام به دنبال داشته است که تا ۶ ماه آینده شاهد پایداری خوراک در این شرکت خواهیم بود.


 مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس نیز در این بازدید گفت: مشکل ارسال خوراک با ظرفیت پایین باید به صورت درون‌گروهی و  شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس برطرف شود.

رشید قانعی  تامین آب مورد نیاز مجتمع پتروشیمی ایلام همزمان از طریق تصفیه پساب شهر ایلام و سد گلال را خواستار شد و افزود:وضعیت تولید در‌ پتروشیمی ایلام نسبت به سال گذشته بهتر خواهد شد.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها