مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خبر داد:

تخصیص زمین به احداث بیمارستان ۷۰۰ تخت‌خوابی در منطقه 14

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: مجوز احداث بیمارستان ۷۰۰ تخت‌خوابی بنیاد شهید با اعتبار بیش از پنج هزار میلیارد تومان برای منطقه ۱۴ صادر شده و قرار است شهرداری زمین آن را در اختیار سازندگان قرار دهد.
کد خبر: ۱۴۱۳۱۵۱

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمدمهدی کریمی در سومین برنامه مردم سلام که به میزبانی منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان برگزار شد، رسیدگی ویژه به مناطق کمتربرخوردار را محور برنامه‌های مدیریت شهری اصفهان دانست و گفت: بودجه این منطقه در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۰۰ میلیارد تومان، در سال گذشته ۲۵۰ میلیارد تومان و در سال جاری با افزایش ۶۰ درصدی به ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

او با اشاره به پروژه‌های فعال و در دست اقدام این منطقه افزود: احداث تقاطع غیرهمسطح شهید کاظمی‌آشتیانی با مبلغی بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان و پیشرفت ۹۰ درصدی، بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار به ارزش ۱۱۲ میلیارد تومان، رفع مشکلات خیابان عاشق شرقی معروف به جاده مرگ و ساماندهی جاده جلوان با هزینه ۴۳ میلیارد تومان از جمله این پروژه‌ها است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: احداث بازیکده کودک و نوجوان در محله حصه با هزینه‌ ۱۵میلیارد تومان، احداث سالن ورزشی امام خمینی (ره) با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان، احداث پردیس خانواده‌محور محله سودان با تملک ۴.۵ هکتار و راه‌اندازی پایانه درون‌شهری و برون‌شهری مسافری و باری شمال شهر به مساحت ۶۰ هزار متر مربع که ۳۰ هزار متر مربع آن تملک شده، بخشی از پروژه‌های بزرگ منطقه ۱۴ است.

او با بیان اینکه بودجه عمرانی منطقه ۱۴ در سال گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان بود و بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه احداث شد، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های محرک توسعه منطقه خط دو مترو است که تاکنون ۶۸۰ میلیارد تومان برای چهار ایستگاه خط دو مترو واقع در منطقه ۱۴ شامل ایستگاه‌های دارک، حرم زینبیه، لاله و میدان قدس هزینه شده است و قریب به هزار میلیارد تومان دیگر هزینه خواهد شد.

کریمی ادامه داد: مجوز احداث بیمارستان ۷۰۰ تخت‌خوابی بنیاد شهید با اعتبار بیش از پنج هزار میلیارد تومان نیز برای منطقه ۱۴ صادر شده که قرار است شهرداری زمین آن را در اختیار سازندگان قرار دهد.

کریمی از آغاز احداث سومین میدان بزرگ شهری در این منطقه خبر داد و گفت: این میدان در زمینی به مساحت ۱۹ هکتار احداث می‌شود و گره‌های بزرگ ترافیکی منطقه را باز می‌کند.

به گفته او، عملیات ساماندهی ویژه صحرای باتان از دیگر پروژه‌های منطقه ۱۴ است که به‌زودی آغاز می‌شود.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها