استاندار قزوین

ظرفیت خطوط ریلی قزوین افزایش می‌یابد

استاندار قزوین گفت:با برنامه ریزی‌های انجام شده میزان بهره مندی استان از ظرفیت‌های ریلی افزایش خواهد یافت.
استاندار قزوین گفت:با برنامه ریزی‌های انجام شده میزان بهره مندی استان از ظرفیت‌های ریلی افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۱۴۱۲۹۲۳

مهرداد نوری جام جم آنلاین قزوین: محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در حاشیه بازدید معاون اجرایی رییس جمهور از پروژه احداث خط دوم ریلی قزوین-زنجان گفت: یکی از عمده‌ترین مزیت‌های استان قرار گرفتن در شاهراه‌های ارتباطی شرقی-غربی و شمالی- جنوبی کشور به صورت جاده‌ای و ریلی است.

وی با بیان اینکه به هر میزان که بتوانیم بر توسعه این ظرفیت تمرکز کنیم استان از منافع بیشتری بهره مند می‌شود، گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای افزایش بهره مندی استان از این ظرفیت‌ها انجام شده و با جانمایی شهرک‌های صنفی و صنایع جدید در کنار خطوط ریلی، از این فرصت برای توسعه استان استفاده خواهیم برد.

این مسئول افزود: در همین راستا بازسازی ایستگاه راه آهن قزوین و عملیاتی شدن ارتباط بین شمال و جنوب از محل راه آهن در دستور کار قرار دارد که در این راستا در سفر رئیس جمهور به استان مصوباتی داشته ایم و امروز با حضور معاون اجرایی رییس جمهور و مدیرعامل راه آهن این موضوعات مورد پیگیری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: دو خطه شدن راه آهن تهران به غرب کشور با اجرای وعده‌های راه آهن و تسهیل گری در جهت استفاده مناسبت‌تر از فضای ریلی در مکان‌هایی که از شهر عبور می‌کند، عملیاتی خواهد شد.

استاندار قزوین تاکید کرد: احداث زیرگذر و دیوار محافظ و رعایت ملزومات زیست مردم موضوعاتی است که به عنوان تعهدات راه آهن پیگیری خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها