تأکید معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری یزد؛

جلوگیری از تخلیه نخاله های صنعتی و ساختمانی پشت سیل بندها

فرماندار یزد تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت‌های جوانان و محلات در برگزاری جشن‌های غدیر

یزد- فرماندار یزد با بیان این که بزرگداشت عید غدیر، یک تکلیف است، بر استفاده از ظرفیت‌های جوانان، محلات و حضور سازمان‌های مردم نهاد در برگزاری باشکوه اعیاد دهه ولایت تاکید کرد.
کد خبر: ۱۴۱۲۸۷۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، سید محمدرضا مدرسی در اولین نشست هماهنگی ستاد غدیر شهرستان یزد که با هدف برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه‌های فرهنگی و هنری ایام عید غدیر خم در سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد، با اشاره به اهمیتی که ائمه اطهار(علیهم السلام) برای بزرگداشت عید غدیر قائل بودند، گفت: بزرگداشت عید غدیر، یک تکلیف است و همگی باید در راستای باشکوتر شدن این مناسبت بزرگ تلاش کنیم.

وی عید غدیر را شناسنامه شیعه و عید شاخص برای شیعیان خواند و با بیان این که دهه ولایت بهترین فرصت برای فرهنگ‌سازی و تبیین این جایگاه مهم است، اظهار داشت: عید غدیر مورد توجه و اهمیت همه شیعیان است و باید جشن‌های دهه امامت و ولایت با شکوه بیشتر و با استفاده از ظرفیت‌های جوانان، محلات و حضور سازمان های مردم نهاد برگزار شود.

مدرسی  بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی و وزن دادن به آنها برای برنامه‌های داخلی تاکید کرد و خواستار اطلاع رسانی و تبلیغات سطح شهر برای حضور اقشار مختلف مردم در این برنامه‌ها شد.

آذین بندی سطح شهر، برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، اجرای جشن های خانوادگی و برنامه های ویژه کودکان، برپایی موکب و ایستگاه های صلواتی ازجمله پیشنهادات و مصوبات این جلسه بود.

در پایان این جلسه نظرات و پیشنهادات اعضای حاضر در خصوص برگزاری برنامه‌های دهه ولایت مطرح و وظایف نمایندگان دستگاه ها و مسئولین مشخص شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها