رئیس ستاد اربعین استان تهران:

مردم برای دریافت گذرنامه اربعین از الان اقدام کنند

رئیس ستاد اربعین استان تهران گفت: مردم از الان موضوع گذرنامه را پیگیری کنند و به روزهای آخر واگذار نکنند، باید گذرنامه افراد شش ماه اعتبار داشته باشد.
کد خبر: ۱۴۱۱۷۰۵

به گزارش جام جم آنلاین، محسن نایبی پیش از ظهر دوشنبه در پنجمین جلسه ستاد اربعین استان تهران به ریاست محسن نایبی با اشاره به تمرکز بر مباحث حوزه گمرک و هلال احمر در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه به فصل گرما نزدیک می‌شویم، قرار شد نیازسنجی جدیدی بر اساس شرایط آب و هوایی و تعداد نفراتی که در مراسم اربعین حضور پیدا می‌کنند، صورت گیرد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران ادامه داد: بر اساس برآورد صورت گرفته، درصدد هستیم تا امکاناتی که در اختیار هلال احمر است و در کنار آن با توجه به اینکه مجوز در اختیار هلال احمر است از بقیه امکانات مردمی و مواکبی که در حوزه پزشکی فعال هستند استفاده کنیم.

رئیس ستاد اربعین استان تهران عنوان کرد: در زمینه صدور کالا و اقلام سال گذشته مشکلاتی در خروج و برگشت وجود داشت که موارد از نزدیک بررسی شد و قرار شد کمیته ویژه ای تشکیل شود تا ساماندهی مؤثری صورت گیرد.

نایبی سپس گفت: مردم از الان موضوع گذرنامه را پیگیری کنند و به روزهای آخر واگذار نکنند، چرا که برای عبور از مرز گذرنامه نیاز است و باید گذرنامه افراد شش ماه اعتبار داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها