آغاز رویداد منطقه‌ای روز جهانی چوب در کرمانشاه

چهارمین رویداد منطقه‌ای روز جهانی چوب با موضوع میراث فرهنگی به مناسبت هفته صنایع دستی در تاق بستان کرمانشاه آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۱۱۵۰۹

جام جم آنلاین؛ علیرضا باوند پور نماینده روز جهانی چوب در ایران در حاشیه برگزاری این رویداد ، بااشاره به آغاز رویداد منطقه ای روز جهانی چوب در کرمانشاه از ۲۰ خرداد، اظهارکرد: این رویداد همزمان با روز جهانی صنایع دستی در مجموعه فرهنگی تاریخی تاق بستان آغاز شده و تا ۲۵ خرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این رویداد، ۱۲ هنرمند از تبریز، تهران، البرز، همدان، شیراز و اردبیل و ۲۰ هنرمند هم از استان کرمانشاه حضور دارند.

نماینده روز جهانی چوب در ایران تصریح کرد: این رویداد، بنا به شعار هرساله سازمان روز جهانی چوب با موضوع میراث فرهنگی خواهد بود و آثار خلق شده هم در موزه چوب و منبت کرمانشاه برای بازدید عموم مردم به نمایش در خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: تمام روند برگزاری رویداد منطقه چوب طی پنج روز برگزاری آن به شکل فیلم و عکس مستند می شود تا در سایت روز جهانی چوب بارگذاری شده و مردمی از سراسر دنیا آن را ببیند و با تاق بستان، تمدن و فرهنگ غنی و صنایع دستی ما آشنا شوند.

باوند پور با بیان اینکه طی سالهای گذشته تلاش هایی برای برگزاری بین المللی این رویداد را در کرمانشاه داشتیم، افزود: متاسفانه به دلیل اینکه منابع مالی این برنامه تامین نشد، نتوانستیم آن را برگزار کنیم که امیدواریم در سالهای آینده این امر محقق شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها