«سپاس اسطوره»، «هشت شب قرار عاشقی، هشت شب با امام هشتم» و «جشن بزرگ دهه کرامت» عنوان برنامه‌هایی است که در روزهای پایانی هفته جاری از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۰۵۹۰

جام جم آنلاین اصفهان؛ در روزهای پایانی هفته که با سالروز میلاد امام رضا (ع) نیز همراه است، ویژه برنامه هایی در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود.

از جمله این برنامه‌ها، «جشن بزرگ دهه کرامت» است که روز چهارشنبه 10 خردادماه از ساعت 17 و 30 دقیقه در مسجد سیف الله خان واقع در خیابان گلزار جنوبی برگزار می شود.

در این برنامه که با برگزاری ایستگاه نقاشی و حفظ قرآن و مولودی خوانی محمدحسین حجازی همراه است، حجت الاسلام سرافراز به سخنرانی می پردازد.

«هشت شب، هشتِ شب؛ قرار عاشقی با امام هشتم» عنوان برنامه دیگری است که از سوم خردادماه آغاز شده و آخرین شب آن دهم خردادماه ساعت 20 در بلوار و بوستان امام رضا واقع در رهنان میزبان شهروندان است.

از دیگر برنامه هایی است که ویژه علاقمندان به ورزش و اسطوره های ورزشی برگزار می شود، برنامه «سپاس اسطوره» است که به مناسبت سالروز میلاد پیشکسوت ارزنده ورزشی استاد سعید بیضاوی همراه با نگاهی به فعالیت ایشان در رشته پرورش اندام برگزار می شود.

این برنامه روز پنجشنبه 11 خردادماه از ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات معاونت ورزشی تفریحی شهرداری واقع در خیابان توحید میانی، کوچه شماره 33 میزبان علاقمندان است.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها