فساد در بالاترین سطوح دولتی آمریکا رخنه کرده است

انتقاد مشاور وزارت دادگستری آمریکا از تحقیقات اف بی آی در خصوص تبانی در انتخابات ۲۰۱۶ این کشور از فساد گسترده در رده های بالای دولتی این کشور خبر می دهد.
انتقاد مشاور وزارت دادگستری آمریکا از تحقیقات اف بی آی در خصوص تبانی در انتخابات ۲۰۱۶ این کشور از فساد گسترده در رده های بالای دولتی این کشور خبر می دهد.
کد خبر: ۱۴۰۸۴۱۱

به گزارش جام جم آنلاین، گزارش انتقادی مشاور وزارت دادگستری آمریکا از تحقیقات اف بی آی در خصوص تبانی در انتخابات ۲۰۱۶ این کشور از فساد گسترده در رده های بالای دولتی این کشور حکایت دارد.

بیل اورایلی، نویسنده و روزنامه نگار، در مصاحبه با سی ان ان گفت این گزارش نشان می‌دهد در بالاترین رده‌های دولت و رسانه‌های آمریکا فساد وجود دارد.

این نویسنده آمریکایی تاکید کرد: اگر فردی به کشورش علاقه داشته باشد و به آن توجه کند متوجه می‌شود که مساله عنوان شده در این گزارش بسیار خطرناک است. اف بی آی در مورد این مساله، تحقیق تمام عیار انجام داد، در حالی که می‌دانست اتهام ساختگی دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و پرونده آن بر اساس واقعیت نیست و توسط کارزار انتخاباتی هیلاری کلینتون به راه افتاده است. در ۲۰۱۷ هنگامی که ترامپ بر سر کار آمد، اف بی آی همچنان در مورد آنچه می‌دانست ساختگی است تحقیق می‌کرد و نتایج آن را در روزنامه‌های نیویورک تایمز و واشنگتن پست چاپ می‌کرد. این دو روزنامه برای آنچه مشخص شد ساختگی است چندین جایزه کوچک گرفتند و این جوایز را بر نمی‌گردانند.

اورایلی افزود: این بالاترین سطح فساد در دولت و رسانه هاست.

جان دورهام، مشاور ویژه وزارت دادگستری آمریکا، این هفته در گزارشی از اف بی آی برای تحقیق تمام عیار در مورد اتهام تبانی ترامپ با روسیه برای پیروزی در انتخابات ۲۰۱۶ انتقاد کرد./صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها