نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان:

تخریب وسیع و بی‌ضابطه باغات را کسی پاسخگو نیست

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان:

شورا نقشی در عدم توفیق اجرای طرح ملی مسکن در همدان ندارد

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان گفت: نمایندگان دولت در استان و دوستان نزدیک به آنها به جای فرافکنی و متهم کردن شورا به معارض‌تراشی برای زمین‌های پیش‌بینی شده جهت الحاق به شهر، واقعیت را بیان کنند.
کد خبر: ۱۴۰۳۷۲۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، اکبر کاوسی‌امید در نطق پیش از دستور صحن شورا با تقدیر از اقدامات و اولویت‌های دولت در بحث مسکن، اظهار کرد: نمایندگان دولت در استان نیز به این موضوع توجه دارند که این اقدام نیز قابل تقدیر است.

وی با اشاره به شعار سال با عنوان «مهار تورم و رشد تولید»،گفت: بخشی از تولید در بخش مسکن قابل پیگیری است که به منظور تحقق شعار سال باید مورد تأکید قرار گیرد و به عنوان نمایندگان مردم در شورای شهر در حد وسع و قانون باید در مهار تورم، رشد تولید و فعالیت‌های اقتصادی اقدام کنیم.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان بیان کرد: با توجه به گرانی زمین و مصالح، بحث دسترسی به مسکن ارزان قیمت دشوار اما شدنی است.

کاوسی‌امید با بیان اینکه در بحث مسکن در همدان توفیق چندانی نداشته‌ایم، افزود: راهکار رفع این مسیله به جای فرافکنی، ابتدا اندیشه و سپس اقدام و عمل است.

وی با اشاره به عنوان شدن مطالب خلاف واقع مبنی بر نقش شورای شهر در عدم توفیق اجرای طرح ملی مسکن همدان در برخی جلسات و رسانه‌ها تصریح کرد: بیان کردن این صحبت‌ها که عدم تصویب طرح جامع در شورا دلیل عدم توفیق دولت در اجرای طرح ملی مسکن بوده فرافکنی است.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان ادامه داد: تصمیم الحاق زمین به شهر توسط دولت و نه شورای شهر اتخاذ می‌شود که نشان دهنده عدم نیاز به اقدام اولیه شورا در این خصوص است.

کاوسی‌امید خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما به نمایندگان دولت در استان و دوستان نزدیک به آنها این است که به جای فرافکنی و متهم کردن شورا به معارض‌تراشی برای زمین‌های پیش‌بینی شده الحاقی، واقعیت را بیان کنند.

وی خریداری زمین توسط دولت و اجرای طرح ملی مسکن را راهکار توفیق در این زمینه دانست و یادآور شد: از ظرفیت کارشناسان دلسوز و مجرب در این خصوص استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها