مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران:

ریزش آوار در روستای خاوه ورامین باعث مرگ ۳ نفر شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: در پی ریزش یک ساختمان قدیمی، مجاور قلعه تاریخی روستای خاوه از توابع جوادآباد ورامین، ۳ نفر جان خود را ار دست دادند.
کد خبر: ۱۴۰۲۰۰۹

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران، شاهین فتحی روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت ۳:۴۵ دقیقه بامداد امروز، گزارشی مبنی بر ریزش ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در روستای خاوه از توابع بخش جوادآباد شهرستان ورامین به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله دو تیم امداد و نجات از ورامین و دو تیم سگ زنده یاب از پیشوا به محل حادثه اعزام شده و در کمترین زمان، تیم های اعزامی به منطقه ملیات جستجو و نجات را در کنار سایر دستگاه ها انجام دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این در که این حادثه سه نفر جان باختند، اضافه کرد: در ساعت ۴:۳۰ دقیقه پیکر یک مرد از زیر آوار خارج که هیچ گونه‌ علائم حیاتی نداشت. فتحی افزود: عملیات جستجو و نجات تا ساعت ۶ صبح ادامه داشت و در پی آن، پیکر بی‌جان مادر و فرزند نیز از زیر آوار خارج می شود.

ریزش آوار در روستای خاوه ورامین باعث مرگ ۳ نفر شد

وی با بیان این که شماره تلفن ۱۱۲ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث در سطح استان تهران است، افزود: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان امر در دستگاه های مربوطه اعلام می‌شود.

به گفته برخی از اهالی این روستا، این حادثه بر اثر فروریختن دیواره‌های قلعه قدیمی روستای خاوه بر روی این خانه حادث شده است. در این حادثه یک زن و مرد جوان و یک نوزاد ۵ روزه جان خود را از دست دادند.

ورامین با دو بخش مرکزی و جوادآباد و با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها