لیگ قهرمانان اروپا؛

نبرد بزرگ گواردیولا با مونیخی‌ها و رویارویی رئال‌ مادرید با چلسی

قرعه‌ کشی مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و در دیدارهای حساس، منچسترسیتی با بایرن‌ مونیخ مصاف می‌دهد و رئال‌ مادرید با چلسی روبه‌رو می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۱۵۶۱

به گزارش جام جم آنلاین، قرعه‌کشی مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امروز جمعه برگزار شد.

پاتریک کلایورت مهاجم هلندی و اسبق تیم‌های بارسلونا و آژاکس و همچنین حمید آلتین‌توپ ستاره اسبق تیم ملی ترکیه و باشگاه‌های رئال‌مادرید و بایرن‌مونیخ قرعه‌کشی را انجام دادند.

اینتر، ناپولی و آث‌میلان از ایتالیا، چلسی و منچسترسیتی از انگلیس، بایرن مونیخ آلمان، رئال‌مادرید اسپانیا و بنفیکا از پرتغال؛ هشت تیمی هستند که با غلبه بر حریفان به این مرحله رسیدند.

طبق قرعه‌کشی انجام شده و در حساسترین دیدار، سیتی و بایرن‌مونیخ به مصاف هم می‌روند تا پپ گواردیولا سرمربی سیتی با تیم سابقش روبه‌رو شود. رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی و پرافتخارترین تیم این رویداد نیز با چلسی جدال می‌کند.

نتیجه قرعه‌کشی بدین شرح است:

رئال‌ مادرید (اسپانیا) - چلسی (انگلیس)

اینتر (ایتالیا) - بنفیکا (پرتغال)

منچسترسیتی (انگلیس) - بایرن‌ مونیخ (آلمان)

آث‌ میلان (ایتالیا) - ناپولی (ایتالیا)

در مرحله نیمه نهایی، نیز برنده دیدار میلان با ناپولی با برنده اینتر و بنفیکا روبه‌رو می‌شود و برنده بازی سیتی و بایرن با تیم برنده رئال و چلسی، مصاف خواهد داد.

دیدارهای یک چهام نهایی در تاریخ ۲۲ و ۲۳ فروردین (دور رفت) و ۲۹ و ۳۰ فروردین (دور برگشت) برگزار می‌شود.

بازی‌های دور رفت نیمه‌نهایی، ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت و دور برگشت ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت انجام می‌شود و در نهایت دیدار فینال روز شنبه ۲۰ خرداد در ورزشگاه آتاتورک استانبول برگراز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها