ورود سامانه بارشی جدید به استان اصفهان از روز سه‌شنبه

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید به استان از روز سه‌شنبه این هفته خبر داد و گفت: دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان ۲ تا ۳ درجه افزایش دارد.
کد خبر: ۱۳۹۴۴۱۸

ورود سامانه بارشی جدید به استان اصفهان از روز سه‌شنبه

جام جم آنلاین اصفهان ؛ محمدرضا رفیعی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۲ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به منفی ۴ درجه سانتی‌گراد رسیده است. طی این مدت کاشان با ۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و چادگان با دمای منفی ۱۶ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان بوده است.

وی گفت: از اواسط وقت امروز فعالیت موج ناپایدار استان را در پیش داریم که از سمت مناطق غربی استان شروع می‌شود و برای مناطق غربی و جنوبی استان منجر به بارش خواهد شد. این موج فردا (یکشنبه) تمام استان را در بر می‌گیرد و شدت آن برای منطق نیمه غربی و شمالی استان پیش‌بینی، اما برای دیگر مناطق استان و از جمله مرکز اصفهان نیز بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود.

 رفیعی با بیان اینکه بارش برف، لغزندگی جاده، مهآلودگی و کاهش دید دور از انتظار نیست، گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در ترددها احتیاط کنند و در صورت ضرورت به تردد در جاده‌ها حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند. همچنین از انجام هرگونه فعالیت کوه نوردی و هرگونه کوچ عشایر پرهیز شود.

وی با اشاره به اینکه امروز در مناطق مرکزی، صنعتی و کلانشهر اصفهان به دلیل برودت دما شاهد غبار صبحگاهی بودیم، گفت: دمای هوا طی ۲۴ ساعت در بیشتر مناطق استان ۲ تا ۳ درجه سانتی‌گراد افزایش دارد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها