سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی انگلیس، یک گمانه‌زنی رسانه‌ای است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اقدام اخیر دولت انگلیس مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌ های تروریستی را یک گمانه‌زنی رسانه‌ای دانست.
کد خبر: ۱۳۹۴۰۱۷

ابوالفضل عمویی در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان این مطلب افزود: این فعلاً یک گمانه‌زنی رسانه‌ای است و ما هنوز نشانه‌های دقیقی ندیده‌ایم که دولت انگلیس بخواهد در این مسیر حرکتی بکند.

وی افزود: در مورد دولت انگلیس هنوز نشانه‌ای از فعالیت در این مسیر نداریم اما هر کسی بخواهد اقدامی علیه نهادهای قانونی و مشروع کشور ما انجام دهد حتما بعد از تدابیر لازم واکنش مناسب صورت خواهد گرفت‌.

این نماینده تهران در مجلس عملکرد سپاه را عملکرد ملی برای دفاع از انقلاب اسلامی خواند که اقداماتی نظیر اقدام اخیر دولت انگلیس اخلالی در حرکت سپاه ایجاد نمی‌کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس توضیح داد: پیش از این، ایالات متحده آمریکا نیز اقدام مشابهی کرده بود و ما در همان چهارچوب واکنش محکم حود را نشان دادیم و در حال حاضر از دید ما بخش منطقه خاورميانه‌ای ارتش آمریکا یعنی سند‌کام، یک حرکت تروریستی دارد و ما آنها را در منطقه به‌عنوان یک نهاد تروریستی می‌شناسيم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها