کنارگذر غربی همدان باید تا خرداد سال آینده به بهره‌برداری برسد

استاندار همدان تأکید کرد: باید تمام تلاشمان را برای اتمام کنارگذر غربی به کار بگیریم تا با سرعت عمل و استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها این پروژه تا سوم خردادماه سال آینده به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۱۳۹۳۷۰۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه راهبری وضعیت تصادفات استان همدان، بیان کرد: سیاست دولت سیزدهم این است که در بحث کاهش تصادفات تمام توان خود را به کار گرفته تا کمترین خسارت به جان و اموال مردم برسد و در نهایت صفر شود.

وی با اشاره به اینکه ماه‌ها پیش از سفر ریاست جمهوری به استان مصوبات سفر آماده شد، افزود: در رابطه با این حوزه رویکرد بر تکمیل زیرساخت‌ها و رفع نقاط حادثه خیز بود و اعتبار خوبی هم برای رفع نقاط حادثه خیز در نظر گرفته شد.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به همدان ۳۵۰۰ میلیارد تومان برای حوزه راه و شهرسازی استان مصوب شد، تصریح کرد: تاکنون ۱۷۰ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده و ضروری است و باید رفع نقاط حادثه خیز اولویت بندی شده و براساس اعتبارات نسبت به رفع آنها اقدام شود.

استاندار همدان ادامه داد: باید تمام تلاشمان را برای اتمام کنارگذر غربی به کار بگیریم تا با سرعت عمل و استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها این پروژه تا سوم خردادماه سال آینده به بهره برداری برسد چراکه با اتمام این پروژه بخش مهمی از مشکلات ترافیک شهر همدان کاسته شود.

وی در ادامه گریزی به طرح نهضت ملی مسکن زد و گفت: در این طرح با احداث شهرک‌های و شهرهای جدید روبرو هستیم که تأکید شده پیوست ترافیکی در آنها دیده شود و استانداردهای لازم معماری و شهرسازی در آنها رعایت شود.

قاسمی‌فرزاد چهار بانده کردن محور همدان به غازعلیصدر را یکی از اولویت‌های همدان و موضوع بسیار مهمی دانست و افزود: متأسفانه سالانه بیشترین حوادث تصادفی استان در این محور رقم می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه مراکز معاینه فنی در استان باید تقویت شود و شهرستان‌های فاقد مرکز معاینه نیز از این نعمت برخوردار شوند، اظهار کرد: پاسگاه سوباشی و پاسگاه تویسرکان به کنگاور از جمله اولویت‌های استان هستند که باید هر چه سریع‌تر در دستور کار قرار گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها