روز گذشته و در یک عملیات تروریستی ناجوانمردانه

پاسدار محمد گودرزی شهرکی به همراه 3 نفر از بسیجیان اهل سنت به شهادت رسیدند

ظهر روز گذشته و در یک درگیری بین گروهک‌های تروریستی با نیروهای تیپ ۴۴ قمربنی هاشم(ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی سراوان پاسدار محمد گودرزی جمعی تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) به همراه 3 همرزم دیگرش که از بسیجیان اهل سنت منطقه بودند به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
کد خبر: ۱۳۹۱۵۰۰

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری- روح الله شریف پور لارکی مدیریت روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهار محال از شهادت 3 نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در منطقه مرزی سراوان خبر داد.

شهادت 4 نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی توسط تروریست های مزدور

شریف پور لارکی افزود: ظهر روز دوشنبه 22 آذر در یک اقدام تروریستی کور و پیچیده چهار نفر از نیروهای مدافع امنیت سپاه در منطقه مرزی سراوان به فیض شهادت نائل شده.

 

وی تصریح کرد: اقدام تروریستی و درگیری ایجاد شده بین گروهک‌های تروریستی با نیروهای تیپ ۴۴ قمربنی هاشم(ع) در منطقه مرزی رخ داد که در جریان این اقدام مذبوحانه  برادر پاسدار محمد گودرزی اهل روستای شهرک از توابع شهرستان شهرکرد  به همراه سه نفر از همرزمان بسیجی طرح امنیت به نام‌های حمیدرضا عابدی، رحیم بخش پرکی و محمود نیک‌خواه‌زاده اهل سنت به شهادت رسیدند.

پاسدار محمد گودرزی شهرکی به همراه 3 نفر از بسیجیان اهل سنت به شهادت رسیدند

حضرت آیت الله محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد

حضور نماینده ولی فقیه و فرماندهان نظامی استان در منزل شهید محمد گودرزی شهرکی

گفتنی است به محض اعلام این خبر حضرت آیت الله محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، سردار علی محمد اکبری احمد محمدی فرماندهی سپاه استان، سردار علی افضلی قمیشلو و مسئولان بنیاد شهید و تعدادی از مسئولان استانداری با حضور در منزل شهید واقع در روستای شهرک با خانواده شهید محمدگودرزی شهرکی دیدار و شهادت این شهید را به خانواده و بازماندگان تبریک و تسلیت گفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها