مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

تمام راههای استان باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

امسال ۱۶۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی ایلام روکش آسفالت شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: ۱۶۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این استان در سال جاری روکش آسفالت شده است
کد خبر: ۱۳۹۰۵۰۱

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ سید زاهدین چشمه خاور  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام افزود: امسال علاوه بر نگهداری راه های استان، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه ها نیز در دستور کار این‌ اداره کل قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال جاری گفت: پنج هزار و ۵۰۰ کیلومتر عملیات خط کشی جاده ها، نصب ۲۰ کیلومتر نیوجرسی، نصب ۲۰ هزار تابلو کامپوزیتی، ترمیم و مرمت ۱۰ کیلومتر گاردریل و ۲۰ هزار نودلی گاردیل انجام شده است.


وی همچنین  انجام ۱۶۰ کیلومتر عملیات شانه سازی، حذف سه پیچ خطرناک در محورهای مهران، دهلران و ایوان، احداث هشت کیلومتر راه و احداث پل صلواتی از دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل در سال جاری دانست‌.


چشمه خاور اضافه کرد: لکه گیری راه ها با ۶ هزار تن قیر در سطح راه های از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در سال جاری است.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ایلام بیان کرد: همچنین امسال، اجرای پروژه لایه حفاظتی (فوگسیل) به طول ۱۷ کیلومتر در سطح راههای روستایی استان انجام شده است و  تعریض محورهای کم عرض نیز در دستور کار این اداره کل قرار دارد.



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها