یازدهمین رزمایش سراسری

کد خبر: ۱۳۸۵۴۹۵

محبوبه وکیلی - جام جم آنلاین  ؛ دریازدهمین رزمایش سراسری ارزیابی آماده به کار مولدهای برق اضطراری صنعت برق که ازطریق ویدئو کنفرانس با کلیه استان ها برگزار شد آمادگی نیروهای شرکت های برق و همچنین نهادهای حساس در موقع قطع برق و به کار گیری ژنراتورهای برق ادارات و مراکزحساس مورد آزمون قرار گرفت.

سرپرست شرکت توزیع برق اصفهان در حاشیه برگزاری این مانور سراسری در گفتگو با کارشناس خبر شرکت توزیع برق اصفهان از حضور ۱۴مرکز حساس و مهم در این مانور ازشهر اصفهان خبر داد و گفت:دو سازمان به دلیل خرابی ژانراتورهایشان وارد مدار نشد در این صورت ۱۱ مرکز دیگر با قطع یک ساعته برق و با هماهنگی که از قبل صورت گرفته بود ژنراتورهای خود را وارد مدار کردند و عملیات به خوبی انجام شد .

علیرضا کشانی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۱۴ مرکز مهم و حیاتی در شهر اصفهان شناسایی شده اند افزود:از این تعداد ۴۳۱ معادل ۸۶ درصد ازاین مراکز دارای مولد برق و آماده به کارهستند و ۳۶ درصد دارای مولد معیوب ؛ ۵ درصد معادل ۲۵ مرکزفاقد مولد و از ۱۲مورد معادل ۲ درصد موفق به انجام بازرسی نشدیم.

 درادامه این آیین سردار جلالی مدیر عامل پدافند غیر عامل با اشاره به اینکه از قابلیت های ارزشمند پدافند غیر عامل، مدیریت بحران است ، افزود:با کاهش مصرف می توان کمبود برق را مدیریت کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال شرکت تولید برق مدیریت خوبی را در بخش برق اعمال کرد و مشترکین بخش خانگی رضایتمندی خوبی در این زمینه داشتند افزود:مدیریت امسال در بخش برق باید به عنوان الگویی برای سال های اینده قرار گیرد .
وی با انتقاد از ناهمطرازی مصرف انرژی در کشور در بخش اب ،برق ،گاز گفت:باید الگوهای مصرف اصلاح شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها