ایده‌های تزئین اپن کابینت

آشپزخانه قلب تپنیده هر خانه است و علاوه بر اینکه می‌تواند مکانی برای پخت غذا باشد، محلی است برای تماشای تلویزیون، گشت‌وگذار در اینترنت یا حتی لم دادن روی مبل و... امروزه آشپزخانه‌ها نسبت به گذشته مدرن شده‌اند و فضای دلنشین‌تری دارند. برخی از آشپزخانه‌ها اپن دارند و برخی دیگر هم دارای طرحی ساده هستند با کابینت‌های معمولی. خیلی از افراد به دنبال ایده‌هایی برای تزئین کابینت آشپزخانه هستند و این موضوعی است که قرار است در این متن در مورد آن صحبت کنیم. حتی در مورد تزئین روی کابینت هم صحبت خواهیم کرد. اگر می‌خواهید در این مورد بدانید تا انتهای این متن با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۳۸۳۸۷۴

برای ساخت کابینت آشپزخانه از چه موادی استفاده می‌شود؟

 

آشپزخانه بدون کابینت خانم‌ها را کلافه می‌کند؛ چرا که دیگر فضای کافی برای چیدمان ظروف ندارند و نمی‌دانند که وسایل خود را کجا قرار دهند. وقتی زمان انتخاب مواد کابینت آشپزخانه که برای شما مناسب است فرا می‌رسد، شما غافلگیر خواهید شد. از گزینه‌های چوب گرفته تا فلز، شیشه و موارد دیگر، چیزی وجود دارد که متناسب با سبک و بودجه همه باشد. در حالی که هزینه مطمئناً یک عامل است، مزایا و معایب دیگری نیز برای هر کدام وجود دارد.

از بین تمام مواد با کیفیت کابینت آشپزخانه، چوب یکی از بهترین انتخاب‌های موجود است. اگرچه کابینت‌های چوبی گران هستند، اما بادوام، ماندگار و همیشه شیک هستند. رنگ‌آمیزی کابینت‌های چوبی آسان است، بنابراین می‌توانید هر زمان که دوست داشتید ظاهر آن را به روز کنید. اگر قرار است یک خانه بسازید و فضای آشپزخانه آن را مدرن کنید، پیشنهاد ما به شما این است که از کابینت‌های چوبی استفاده کنید.

ایده‌هایی برای تزئین کابینت آشپزخانه

 

با بسیاری از وسائل دم‌دستی به‌راحتی می‌توانید تزئین کابینت آشپزخانه را انجام دهید؛ بدون اینکه نیاز باشد هزینه اضافی خرج کنید.

امروزه دیگر قرار دادن قابلمه یا وسایل برقی روی کابینت قدیمی‌شده‌است و جنبه زیبایی ندارد. استفاده از گیاهان سرسبز و گل‌های طبیعی و مصنوعی روی کابینت می‌تواند زیبایی چندانی را به فضای آشپزخانه شما ببخشد. علاوه بر این حتی اگر صفحه روی کابینت آشپزخانه بزرگ است، می‌توانید آن را با ظروف رنگارنگ، بانکه سرامیکی و بسیاری از وسایل دیگر تزئین کنید.

علاوه بر این بسیاری از وسایل تزئینی چوبی مانند تخته گوشت یا جا دستمال کاغذی فانتزی و شیک هگمی بسیار مد هستند و می‌توان از آن‌ها برای تزئین روی کابینت استفاده کرد. حتی می‌توانید از یک پاسماوری فانتزی و شیک هم استفاده کنید؛ تنوع پاسماوری‌ها در ابعاد و شکل‌های مختلفی در بازار است که برای اطلاع از قیمت سرویس پاسماوری فانتزی می‌توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید.

اگر می‌خواهید آشپزخانه فانتزی و رویایی داشته‌باشید می‌توانید از تعدادی گلبرگ قرمز یا سفید خشک‌شده در یک گلدان شیشه‌ای استفاده کنید. حتی می‌توانید در کنار فضای اجاق گاز، چند تخته چوبی بگذارید که می‌تواند جنبه تزئینی و جنبه کاربردی داشته‌باشد.

اگر فضای بالای کابینت با سقف فاصله زیادی داشته باشد، می‌توانید با آویزان کردن یک قفسه یا یک سبد گل طبیعی زیبایی خاصی را به آشپزخانه خود ببخشید.

 

ایده‌های تزئین اپن کابینت

حتی در برخی از موارد در آشپزخانه‌ها یک طبقه اضافی بر اساس سبک کابینت‌ها ساخته می‌شود که همان در اصل کابینت‌های بدون در است و از آن می‌توان برای چیدن ظروف آشپزخانه استفاده کنید. برای تزئین کابینت آشپزخانه حتی می‌توانید از تابلو‌ها و برخی از آثارهنری استفاده کنید و آن‌ها را بالای کابینت قرار دهید تا در معرض رطوبت و چربی نباشند.

با توجه به سبک دکوراسیون آشپزخانه‌تان می‌توانید از شیرآلات بهداشتی لوکس استفاده کنید؛ به‌عنوان مثال: اگر آشپزخانه شما مدرن است، می‌توانید شیرآلات مدرن بخرید و اگر فضای کلاسیکی دارد، شیرآلات کلاسیک هماهنگی بیشتری با فضای آشپزخانه دارند.

 

فضای بالای کابینت، به حال خود ر‌هایش کنید

 

در بهترین حالت، باید فضای کابینت آشپزخانه را به حال خودش ر‌ها کنید و از آن استفاده‌ نداشته‌ باشید. اگر بخواهید برای تزئین کابینت آشپزخانه، فضای بالای کابینت را با وسایل مختلف تزئین کنید، آشپزخانه شما شلوغ و درهم بنظر می‌رسد؛ به‌خصوص اگر آشپزخانه شلوغی دارید. برای اینکه فضای آشپزخانه بزرگ‌تر به‌نظر برسد، لازم است کمی ساده‌تر این مکان را تزیین کنید.

در برخی از موارد می‌توانید برای تزئین کابینت آشپزخانه از برچسب‌های مدرن و شیک استفاده کنید و با کمترین هزینه محیط آشپزخانه خود را تغییر دهید. در زمان خرید برچسب، به تم کلی آشپزخانه، طرح برچسب و جنس برچسب دقت‌داشته‌باشید.

 

تزئین اپن کابینت

 

ایده‌های تزئین اپن کابینت

 

امروزه می‌توان بسیاری از آشپزخانه‌ها دارای اپن هستند و به فضای نشیمن دید دارند. برای تزئین اپن کابینت می‌توانید از ایده‌های مختلفی استفاده کنید که می‌تواند بر دکوراسیون و حال و هوای خانه شما تأثیر داشته‌ باشد. با استفاده از اکسسور‌های و دکوری‌های جذاب و شیک می‌توانید زیبایی خاصی را به اپن آشپزخانه ببخشید.

گیاهان طبیعی، شمع‌های زنده که در رنگ، ابعاد و طرح‌های مختلف هستند، ظروف کاربردی مانند ظرف مسی، سفالی یا میناکاری همگی می‌توانند در زیبا شدن اپن آشپزخانه تأثیر داشته ‌باشند. تزئین اپن کابینت می‌تواند در زیبایی نمای خانه شما تاثیر زیادی داشته‌باشد. اگر بازسازی فضای آشپزخانه برایتان مقدرو نیست، نگران نباشید! به‌راحتی می‌توانید با کمی خلاقیت، یک آشپزخانه مدرن و شیک داشته‌باشید. راه‌حل‌های بسیاری برای تزئین اپن آشپزخانه وجود دارند که علاوه بر اینکه کاربردی هستند، می‌توانند هزینه کمی برای شما داشته‌باشند.

 

سخن پایانی

 

کابینت‌ها عضو مهمی از آشپزخانه هستند که در زیبایی آشپزخانه تأثیر بسزایی دارند. تزئین کابینت آشپزخانه فقط در زیباترشدن نمای آشپزخانه شما تأثیرندارد، بلکه می‌تواند فضا خانه شما را عوض کند. اپن‌ها بخش مهمی از آشپزخانه هستند که بابسیاری از وسائل تزیینی و ساده مانند ظروف مسی، سفالی، گلدان گیاهان و... می‌تواند حال و هوای خاصی را به آن‌ها بدهید. همیشه لازم نیست که برای تزیین آشپزخانه همه دکوراسیون را تغییر دهید، گاهی می‌توانید با چند تغییر در کابینت، قراردادن چند گلدان یا قاب، فضای آشپزخانه خود را مدرن کنید تا هیچوقت در این محیط احساس خستگی نداشته‌باشید.

اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است، بهتر است با وسایل بیشتری انجا را تزئین کنید؛ این در حالی است که برای فضا‌های کوچکتر لازم نیست تمام کابینت‌ها تزئین شوند؛ در این صورت فضای آشپزخانه کوچکتر می‌شود و حتی ممکن است دلگیر بنظر برسد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها