سرپرست اداره کل ورزش و جوانان البرز:

سالن ۶ هزار نفری کرج امسال افتتاح می‌شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان البرز گفت: سالن شش هزار نفری انقلاب کرج در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۳۸۲۶۴۶

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

بهزاد فروغی http://jamejamonline.ir اظهارکرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی از مهمترین برنامه‌های این اداره کل در سال جاری است.

فروغی بیان کرد: پیرو دستور ویژه استاندار البرز به سازمان برنامه و بودجه استان مبنی بر تخصیص اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی از جمله سالن شش هزار نفری انقلاب کرج، این پروژه ملی در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در کنار پروژه سالن شش هزار نفری انقلاب کرج چندین پروژه نیمه تمام ورزشی دیگر در استان وجود دارد که از درصد پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار هستند، که امیدواریم با نگاه ویژه ای که استاندار محترم البرز به بحث ورزش و جوانان دارند شاهد تکمیل این پروژه های ورزشی در استان البرز باشیم .

متولی ورزش استان البرز با اشاره به اینکه فضاهای ورزشی در سطح استان یکپارچه خواهند شد گفت: با توجه به کمبود سرانه های ورزشی ورزشی و افزایش جمعیت در استان، با انعقاد تفاهم نامه ای با دستگاه های اجرایی استان، امکانات و فضاهای ورزشی ادارات در اختیار ورزش و جوانان استان قرار خواهند گرفت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها