تمام آنچه که برای ثبت شرکت در تبریز باید بدانید!

خدمات ثبت شرکت در حال حاضر از اهمیت زیادی بر خوردار شده است. چرا که اگر این روزها به بازارهای شهر خود پا بگذارید خواهید دید که گاهی چند نفر با هم به صورت اشتراکی صاحب مغازه یا کسب و کاری بوده و در حال کسب درآمد و در پیش گرفتن یک فعالیت اقتصادی می باشند.
کد خبر: ۱۳۷۴۲۴۶

تمام آنچه که برای ثبت شرکت در تبریز باید بدانید!

در چنین حالتی این افراد شریک یکدیگر محسوب شده و کسب و کارشان نیز به عنوان شرکتی که تحت مدیریت آن ها قرار دارد در نظر گرفته می شود؛ با این تفاوت که آن ها هیچ شرکتی که به رسمیت شناخته شده و به ثبت رسیده باشد را در اختیار ندارند و تنها در حال اجرا کردن قوانین و شگرد های کار در قالب یک مجموعه هستند که آن را در کاسبی خود به کار می بندند.

همان طور که می دانید، شرکت به تشکل یا مجموعه ای از افراد (بیشتر از 2 نفر) گفته می شود که گرد هم آمده و به کمک یکدیگر دست به یک کار و فعالیت اقتصادی می زنند. پس از کسب سود حاصل از این گروه فعالیت ها و جدا کردن هزینه های صرف شده جهت به انجام رساندن آن فعالیت اقتصادی، مقدار پول باقی مانده را میان کارمندان خود تقسیم کرده و سهم هر یک در ایفای نقش خود به طور تمام و کمال داده خواهد شد. این شرکت ها نیاز به .خدمات ثبت شرکت هستند.

تمام آنچه که برای ثبت شرکت در تبریز باید بدانید!

صفر تا صد مراحل ثبت شرکت در تبریز 

  1. پس از آماده کردن مدارک لازم برای ثبت کمپانی با مسئولیت محدود باید به سایت اداره کل ثبت شرکت ها مراجعه کنید.
  2. با ورود به سامانه ثبت، ابتدا باید بر روی گزینه پذیرش تاسیس، کلیک کرده سپس گزینه مسئولیت محدود را در پنجره باز شده انتخاب کنید.
  3. اولین فرم مربوط به مشخصات اولیه را پر کنید؛ این فرم شامل اسم شخص متقاضی و شماره تلفن همراه و آدرس است.
  4. برای ثبت شرکت در تبریز باید ۵ اسم، بر اساس رتبه و اولویت انتخاب کنید، اسم انتخابی شما باید با فرهنگ انقلاب اسلامی منطبق باشد و خارجی نباشد.
  5. در این مرحله باید مدت زمان و نوع فعالیت شرکت را مشخص کرده و پس از آن، نشانی، سرمایه کمپانی، سمت افراد و سهامداران، اسم شریکان و سهام هر کدام را ذکر کنید. حتی اگر شرکت شما شعبه های دیگری هم دارد باید اسم آن را هم درج کنید.
  6. در صورت تأیید شدن اطلاعات شما به وسیله اداره ثبت شرکت، لازم است که اوراق اساسنامه و شرکت نامه را هم در سایت ثبت شرکت در تبریز بار گذاری کنید.
  7. کمی صبر کنید تا اداره ثبت، یک نام مناسب برای شرکت شما انتخاب کند. پس از آن شما باید از مدارکی که از طرف اداره ثبت در سامانه ثبت قرار داده شده است پرینت بگیرید و همه شریکان این برگه ها را امضا کنند. بهتر است که از هر صفحه، دو بار کپی بگیرید.
  8. اوراقی که امضا شده اند را باید درون قالب های پاکتی ثبت کمپانی های مسئولیت محدود که به رنگ قرمز هستند، به موسسه ثبت شرکت در تبریز پست کنید.
  9. پس از تأیید شدن همه مدارک، شماره ثبت به شما داده خواهد شد و می توانید آگهی ثبت شرکت خود را در روزنامه های رسمی چاپ کنید.

تمام آنچه که برای ثبت شرکت در تبریز باید بدانید!

مدیران ثبت، مطمئن و متخصص در امور ثبتی

مجموعه مدیران ثبت یکی از معتبر ترین و کامل ترین مجموعه های موجود در کشور است که به خدمات ثبتی و اداری می پردازد. بنابراین اگر قصد دارید که برند خودتان را ثبت کنید، کارشناسان مجرب ما در این راه به شما کمک می کنند. این شرکت کامل ترین مجموعه در حوزه ارائه خدمات ثبتی، اداری و اعطاء گواهینامه‌های ایزو در شمال‌ غرب کشور است. همچنین به عنوان یک شرکت خدمات اداری با رویکرد و نگرشی کاملاً متفاوت، پا به صحنه فعالیت‌های خدماتی گذاشته و از همان اوایل فعالیت خود، با افتخار توانسته اعتماد اکثر مدیران منطقه را به خود جلب نماید.

شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان: 04135573287

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها