دادستان مرکز استان البرز مطرح کرد

الزامات نظارت دقیق بر فضای مجازی در البرز

امام جمعه ساوه:

فضای مجازی به عنوان بسته مصرفی خانواده‌ها مدیریت شود

امام جمعه ساوه گفت: یکی از بسته‌های مصرفی خانواده ها فضای مجازی است که متاسفانه این فضا نابسامان است و خانواده ها را به شدت تهدید می کند و باید نسبت به میزان مصرف فضای مجازی دقت کرده و این رژیم خانوادگی را مدیریت کرد.
کد خبر: ۱۳۷۳۸۵۲

 ساوه و زرندیه به گزارش جام جم آنلاین : حجت‌الاسلام «جعفر رحیمی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساوه، افزود: قرآن کریم همه انسانها را توصیه می کند به اینکه حرف خدا و رسول خدا را گوش دهند، چرا که استجابت دعوت خدا و رسول او موجب حیات است و جان و روح انسان را زنده می کند.

وی بیان کرد: یکی از مسیر های سعادت نماز جمعه آزاد است و لذا توصیه دین به این است که حرمت شب جمعه و روز جمعه را نگه داریم و نماز جمعه را ترک نکنیم.

امام جمعه ساوه به سالروز نزول سوره هل اتی در شأن اهل بیت(ع) و روز خانواده اشاره کرد و افزود: سوره دهر به انسان این هشدار را می دهد که انسان شناسنامه اولی خود را که از یک قطره آب بدبو گند خلق شده فراموش نکند، انسان در سایه ولایت می تواند یک خانواده ای را تشکیل دهد و در این خانواده به اوج اخلاق برسد.

خطیب جمعه ساوه گفت: انسان، برای رسیدن با کمال از یک نردبان چند پله ای صعود کند، به طور حتم اولین پله این نردبان تشکیل خانواده است؛ در محیط خانواده ای که بر اساس معیارهای اسلامی تشکیل شده باشد آرامش و آسایش جسم و جان انسان تامین می گردد و در صفا  ،صمیمیت، همفکری، همدردی و هماهنگی آن، زنگارهای پریشانی و خستگی های عصبی و جسمی زدوده می شود.

رحیمی تصریح کرد: متاسفانه در اثر غفلت خانواده ها، شالوده مهر و محبت گسسته و امروزه در بین فرزندان و والدین صفا و صمیمیت برقرار نیست و افزایش مد غربی، و فرهنگ ابتذال و برهنگی و افزایش طلاق و عادی شدن آن تبعاتی در پی دارد.

وی افزود: یکی از بسته‌های مصرفی خانواده ها فضای مجازی است که متاسفانه این فضا نابسامان بوده و خانواده ها را به شدت تهدید می کند، باید نسبت به میزان مصرف فضای مجازی دقت کرده و این رژیم خانوادگی را مدیریت کرد.

امام جمعه ساوه در خصوص سفر رئیس جمهور روسیه و ترکیه به ایران و دیدار با رهبر معظم انقلاب گفت: حمله نظامی به شمال سوریه به ضرر ترکیه، سوریه، منطقه و به نفع تروریست‌ها خواهد بود و یکی از عوامل ایجاد اختلاف و دشمنی در منطقه، رژیم غاصب صهیونیستی است که آمریکا نیز از آن پشتیبانی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها