راه اندازی کیوسک اطلاع رسانی در بندر شهید باهنر

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از نصب و بهره برداری یک دستگاه کیوسک اطلاع رسانی با هدف تسریع در روند پاسخ گویی و تقویت خدمات الکترونیک در شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از نصب و بهره برداری یک دستگاه کیوسک اطلاع رسانی با هدف تسریع در روند پاسخ گویی و تقویت خدمات الکترونیک در شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۳۷۳۳

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از نصب و بهره برداری یک دستگاه کیوسک اطلاع رسانی با هدف تسریع در روند پاسخ گویی و تقویت خدمات الکترونیک در شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان،"حمیدرضا محمد حسینی تختی" در تشریح جزییات این طرح افزود: در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و نیز استفاده اسان از خدمات بر خط، یک دستگاه کیوسک اطلاع رسانی پیشرفته در محل ساختمان اداری بندر شهید باهنر نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

این مقام مسئول از قابلیت های این کیوسک به فراهم نمودن ارتباط ارباب رجوع با خدمات آنلاین و افلاین اشاره کرد و افزود: این نوع کیوسک در حقیقت کار یک اپراتور اطلاعات را انجام می دهد بطوری که با بهره برداری از این طرح امکان دسترسی به درگاه واحد خدمات الکترونیک سازمان بنادر و دریانوردیsp.pmo.ir) (مهیا شده است.

 

وی ثبت نام در درگاه واحد خدمات الکترونیک سازمان بنادر و دریانوردی، ثبت انتقادات و پیشنهادات، دریافت اطلاعات مناقصات و نیز مشاهده اهم اخبار و تولیدات سمعی و بصری از دیگر مزایای این کیوسک اطلاع رسانی است.

 

محمدحسینی تختی با اشاره به تشدید ویروس کرونا و نیز لزوم پیشگیری از این بیماری بیان داشت: در جهت کاهش تردد ارباب رجوع به سایر واحدها بهره برداری از دستگاه مذکور این امکان را میسر می سازد تا مراجعین نیاز ها و خدمات را در کوتاه ترین زمان لازم دریافت نمایند.

 

لازم به ذکر است؛ بندر شهید باهنر با دارا بودن زیر ساخت های مجهز فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان سومین بندر صادراتی کشور نقش مهمی در توسعه اقتصاد دریا محور ایفا می کند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها