جمینجا سایت معتبر خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی بازی هیجان انگیز و اکشن در سبک بتل رویال می باشد که افراد زیادی را به خود جذب کرده است.
کد خبر: ۱۳۷۳۵۶۰

 برای جذاب تر شدن بازی و برنده شدن در میدان نبرد، نیاز است تا اسکین، مهمات، اسلحه و ... در اختیار داشته باشید. برای این منظور باید پول و ارز خرج کنید. به ارز مورد استفاده در بازی کالاف دیوتی ، سی پی می گویند که برای تهیه آن باید به سایتهای معتبر مراجعه کنید. اما سوال این است کدام سایت دارای اعتبار و قابل اعتماد است؟؟

امیدوارم خواندن مطالبی که در ادامه به شرح آن می پردازیم، بتواند راهنمای خوبی برایتان باشد تا درست انتخاب کنید.

خرید سی پی کالاف دیوتی جمینجا

سی پی کالاف دیوتی موبایل و دلایل خرید آن

همانطور که می دانید سی پی (CP) که مخفف کلمه  COD POINTS می باشد، نوعی ارز درون برنامه ای است که منحصرا در بازی کالاف دیوتی مورد استفاده قرار می گیرد و برای داشتن آن باید پول واقعی خرج کنید و از سایت های مربوطه مثل جمینجا، CP مورد نظرتان را با توجه به حجم ، نوع و بودجه و هزینه خود خریداری نمایید. منظور از حجم و نوع بسته، سی پی زمانبر (بین 3 الی 48 ساعت) با مقادیر 10000و 5000، سی پی فوری (در کمتر از 30 دقیقه) با مقادیر 2400، 5000 و 10000، سی پی بر اساس استارترپک یک دلاری، دو دلاری، سه دلاری، چهار دلاری و پنج دلاری است که هر یک قیمت های متفاوتی دارند و شما انتخاب می کنید کدام بسته را باید خریداری کنید. بواسطه داشتن سی پی، این امکان برایتان فراهم می شود تا اسکین، پوسته، لباس جدید برای کاراکتر، اسلحه و تجهیزات خریداری کنید.

 

برای خرید پی سی از سایت جمینجا ، به چه مواردی باید توجه داشت؟

بهترین کاری که باید انجام دهیم، خرید از سایت اصلی خود بازی است اما به دلیل اینکه کشور ایران در تحریم است و از بهره مندی برخی امکانات محروم.  اینگونه سایت ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند، بنابراین نمی توان به سایت اصلی بازی کالاف دیوتی مراجعه کرد. در نتیجه باید از سایت جمینجا ، که در حوزه خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل فعالیت می کنند استفاده نمود. اما این سایت چه ویژگی هایی دارد تا ما به آن اعتماد کنیم؟

  • درج قیمت.
  •  داشتن اعتبار و نماد اعتماد الکترونیک.
  • روش خرید به صورت کاملا معتبر و قانونی
  • تنوع و ارائه دهنده انواع بسته های حجمی سی پی کالاف.
  • درجه بالای امنیت سایت عرضه کننده.
  • پاسخگو بودن به سوالات کاربران و مشاوره دادن به صورت شبانه روزی.

کالاف دیوتی موبایل

اگر سایت معتبر نباشد، چه اتفاقی می افتد؟

گیمرهای بازی کالاف دیوتی می دانند که برای خرید اسکین، تجهیزات و مهمات مورد نیاز خود در بازی. بهره مندی از امکانات و بخش های مختلف بازی. پیشرفت و ارتقا سلاح و تجهیزات که سبب ارتقا سطح، نیز می شود، نیاز دارند تا سی پی خریداری کنند، که امکان خرید ان از سایت اصلی کالاف به دلیل تحریم کشور ایران، میسر نیست. بنابراین باید از سایتهای مختلف اقدام به خرید کنند. حال تصور کنید سایت مورد نظر جعلی باشد؟ چه می شود؟؟ ممکن است اکانت گیمرها از بین برود، برخی از بسته ها توسط هکرها طراحی شده اند تا از شما کلاهبرداری کنند، همچنین امکان مسدود شدن و یا حذف حساب کاربری تان نیز وجود دارد.

جمع بندی:

هر بازیکن کالاف دیوتی می داند برای ارتقا و جذاب تر شدن بازی، باید CP داشته باشند. البته برای به دست آوردن سی پی حتما نیاز نیست تا حتما آن را خریداری کنند، بلکه می توان آن را به صورت رایگان از طریق: غارت تجهیزات دیگر گیمرها، آنلاک کردن کارتها، پیگیری در انواع شبکه های اجتماعی مرتیط، شرکت در بازی های بتل رویال و گذراندن آنها و انجام موفقیت آمیز انواع چالش ها و تکمیل ماموریت های درون برنامه ای که به صورت روزانه و یا هفتگی برگزار می شوند هم کسب نمود، ولی مدت زمان شارژ آن طولانی تر و مقدار آن کمتر است، همین دو علت کافیست تا گیمرها مجاب شوند به خرید سی پی مورد نیازشان. توجه داشته باشید که از سایت جمینجا کاملا معتبر بوده و با داشتن نماد اعتماد و مجوز رسانه های دیجیتال بستری امن برای خرید cp کالاف دیوتی شماست.

منبع :‌ geminja.com

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها