خرید اسپیکر همراه و ۱۳ راز مهم قبل از خرید اسپیکر!

آیا شما نیز مانند خیلی از افراد فکر می کنید که خرید اسپیکر همراه را می توان بدون در نظر گرفتن فاکتورهای مهم برای خرید اسپیکر انجام داد؟ اگر اینگونه فکر می کنید باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید زیرا فاکتورهای فوق العاده مهمی وجود دارند که قبل از اقدام به خرید اسپیکر باید آنها را در نظر بگیرید.
آیا شما نیز مانند خیلی از افراد فکر می کنید که خرید اسپیکر همراه را می توان بدون در نظر گرفتن فاکتورهای مهم برای خرید اسپیکر انجام داد؟ اگر اینگونه فکر می کنید باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید زیرا فاکتورهای فوق العاده مهمی وجود دارند که قبل از اقدام به خرید اسپیکر باید آنها را در نظر بگیرید.
کد خبر: ۱۳۷۳۵۳۹

در ادامه مقاله با دیجیکسو همراه باشید تا این موارد را با جزئیات کامل مشاهده و بررسی نماییم.

خرید اسپیکر و استفاده از آن امروزه یکی از بخش های جدانشدنی از زندگی افراد شده است، به گونه ای که می توان گفت تقریبا در هر مکانی که فردی در آنجا حضور داشته باشد، حداقل یک نمونه از انواع اسپیکرهای موجود در بازار نیز در آنجا حضور دارد. از آنجایی که به عنوان مثال فاکتورهای خرید اسپیکر همراه با خرید اسپیکر کامپیوتر متفاوت است، نیاز است تا قبل از خرید با تمامی فاکتورهای مورد نیاز آشنایی داشته باشید.

قبل از این که با فاکتورهای مهم در خرید اسپیکر آشنا شویم، بد نیست نگاهی به انواع اسپیکر موجود در بازار داشته باشیم.

اسپیکر بلوتوثی (همراه یا شارژی)، اسپیکر ایستاده، اسپیکر خانگی، اسپیکر اداری، اسپیکر کامپیوتر و اسپیکر چمدانی تنها بخشی از انواع اسپیکرهای موجود در بازار هستند و این نوع اسپیکرها از طرفداران بیشتری برخوردارند.

همانطور که از نام این اسپیکرها مشخص است، هر کدام از این اسپیکرها برای استفاده در مکان متفاوتی طراحی شده اند، بنابراین مهم است که اسپیکری را برای خرید انتخاب کنید که مناسب مکانی باشد که میخواهید از آن استفاده کنید.

در اینجا قصد داریم تا به موارد مهم خرید اسپیکرهای مختلف بپردازیم. پس با ما همراه باشید. این نکته را در نظر داشته باشید که به غیر از بعضی موارد خاص مانند ظرفیت باتری در خرید اسپیکر همراه، اکثر موارد در موقع خرید اسپیکرهای مختلف یکسان هستند.

خرید اسپیکر همراه و ۱۳ راز مهم قبل از خرید اسپیکر!

⦁ نکات خرید اسپیکر همراه ، بلوتوثی یا شارژی

⦁ اندازه و وزن :
همانطور که از نام این اسپیکر مشخص است، به خاطر این که معمولا این اسپیکر همراه شما خواهد بود، وزن و اندازه اسپیکر همراه جزء فاکتورهای مهم در هنگام خرید این نوع اسپیکر به شمار می آید.

⦁ ظرفیت و نوع باتری :
به دلیل این که از اسپیکر همراه در زمان هایی مانند تفریح رفتن و مکان هایی استفاده می شود که معمولا به منبع انرژی دسترسی نداریم، بنابراین در نظر گرفتن باتری با ظرفیت بالاتر یک فاکتور فوق العاده مهم به شمار می آید. البته لازم به ذکر است که می توان با خرید پاوربانک تا حدود زیادی این مشکل را برطرف کرد.

⦁ ورژن بلوتوث :
سعی کنید نسخه بلوتوث اسپیکر بالاتری را انتخاب کنید. دلیل این امر نیز این است که بلوتوث نسخه 4 به بالا، مصرف باتری را تا حد زیادی کاهش داده است، همچنین از نظر ارتباطی نیز دارای قطع و وصلی و تاخیر بسیار کمتری است.

⦁ راه های ارتباط یا نحوه اتصال :
در برخی از اسپیکرهای همراه، علاوه بر بلوتوث ممکن است راه های ارتباطی دیگری مانند پورت AUX ، NFC و حتی وای فای نیز وجود داشته باشد. طبیعتا هر چقدر راه های ارتباطی اسپیکر بیشتر باشد بهتر خواهد بود.

⦁ میکروفون :
شاید برایتان سوال شده باشد که دلیل قرار گرفتن یک میکروفون داخلی بر روی اسپیکر چیست و چه کاربردی می تواند داشته باشد؟ دلیل قرار دادن میکروفون بر روی اسپیکر این است که شما بتوانید بدون این که ارتباط گوشی را با اسپیکر قطع کنید، به تماس های خود پاسخ دهید.

⦁ نحوه شارژ :
البته امروزه معمولا پورتی که برای شارژ کردن اسپیکر استفاده می شود، Micro-USB یا تایپ سی هستند تا اگر به صورت مستقیم به پریز برق دسترسی نداشته باشید نیز بتوانید با استفاده از پاوربانک اسپیکر همراه خود را شارژ کنید.

⦁ طراحی ضد آب یا گواهینامه IPX :
شاید بخواهید در اماکنی مانند حمام، استخر و یا ساحل نیز از اسپیکر همراه خود استفاده کنید. بنابراین این فاکتور، یکی از مهمترین فاکتورهای خرید اسپیکر همراه به شمار می رود. البته در هر صورت بهتر است تا برای اسپیکر همراه حتما این فاکتور را مدنظر خود داشته باشید.

⦁ جنس بدنه :
در مکان هایی مانند خانه این مساله چندان اهمیت پیدا نمی کند اما در فضاهای آزاد قضیه کمی متفاوت است. برای این گونه مکان ها، اسپیکر با بدنه مقاوم در برابر خط و خش و سقوط از ارتفاع اهمیت ویژه ای دارد.

⦁ بند و گیره :
شاید این مورد در نگاه اول خیلی مهم به نظر نرسد، اما داشتن یک دسته محکم، امکان حمل اسپیکر را برای شما بسیار راحت خواهد کرد.

⦁ نکات خرید اسپیکر خانگی :

خرید اسپیکر همراه و ۱۳ راز مهم قبل از خرید اسپیکر!

⦁ فضای خانه :
به خاطر این که اسپیکر خانگی همانطور که از نام آن مشخص است، قرار است در منزل قرار داشته باشد، لازم است تا نسبت به فضای خانه خود، دست به خرید اسپیکر خانگی بزنید.
⦁ قیمت اسپیکر :
قبل از خرید اسپیکر خانگی، مبلغی که می خواهید هزینه کنید را مشخص کنید. اسپیکرها دارای قیمت های متفاوتی هستند، به همین دلیل نیاز است تا قبل از خرید، میزان مبلغی که می خواهید هزینه کنید را مشخص کنید.
⦁ تعداد کانال‌ های خروجی اسپیکر :
تعداد کانال های خروجی بیشتر به معنای داشتن صدای بلندتر نیست، این کانال ها به تفکیک صوتی کمک می کند و صدای فیلم، موسیقی و بازی هایی که از حالت چند کاناله پشتیبانی می کنند را دقیقا به همان صورتی که هست به شما تحویل می دهند.
⦁ طراحی بلندگوها :
شاید فکر کنید که طراحی بلندگو در کیفیت صدا تاثیری ندارد، اما باید بگوییم که اشتباه می کنید. اگر طراحی بلندگو اصولی انجام نشده باشد، اکو شدن صدا، پخش صدای بم و ... دور از انتظار نخواهد بود.
⦁ خرید اسپیکر همراه با ارزانترین قیمت بازار در دیجیکسو
خرید اسپیکر همراه به دلیل افزایش تقاضای مردم و گرایش به پخش موسیقی در محیط بیرون از خانه مخصوصا در طبیعت، یک نکته قابل توجه برای فروشندگان و فروشگاه های لوازم صوتی علی الخصوص از نوع فروشگاه های اینترنتی می باشد. با توجه به این موضوع فروشگاه اینترنتی دیجیکسو، انواع اسپیکر بلوتوثی و شارژی را در برندهایی از قبیل: اسپیکر تسکو، اسپیکر جی بی ال و غیره با ارزانترین قیمت بازار و گارانتی اصلی مربوط به هر برند تهیه نموده و در اختیار کاربران و همکاران صنف کامپیوتر و موبایل بصورت خرید عمده و تکی قرار داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها