توقیف خودروهای لوکس قاچاق درحاجی آباد

با هوشیاری پلیس استان 4 دستگاه خودرو تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش ۴۴۰ میلیارد ریال در شهرستان حاجی آباد شناسایی و کشف شد.
با هوشیاری پلیس استان 4 دستگاه خودرو تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش ۴۴۰ میلیارد ریال در شهرستان حاجی آباد شناسایی و کشف شد.
کد خبر: ۱۳۷۳۰۲۸

هرمزگان-جام جم انلاین-با هوشیاری پلیس استان هرمزگان 4 دستگاه خودرو تویوتا لندکروز قاچاق به ارزش ۴۴۰ میلیارد ریال در شهرستان حاجی آباد شناسایی و کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی پاسگاه باغات شهرستان حاجی آباد در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز روز گذشته حین گشت زني در محور سیرجان - بندرعباس به یک دستگاه کامیون تریلی خودرو بر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

 

وی افزود: مأموران خودرو را متوفف و در بازرسي از این خودرو 4 دستگاه خودرو تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۲ قاچاق و فاقد مجوزکشف کردند.

 

سردار غلامرضا جعفری ارزش خودروهای کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۴۴۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: پليس با قاچاقچيان كالا و ارز با جدیت و اقتدار برخورد کرده و اجازه جولان و سركشي به این گونه افراد نخواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها