برای گرفتن مدرک آیلتس از کجا شروع کنیم؟

کد خبر: ۱۳۷۱۹۱۷

 

برای گرفتن مدرک آیلتس از کجا شروع کنیم؟
شما در خانه یا دانشگاه به فکر گرفتن مدرک آیلتس میافتید و این سوال برایتان پیش می‌آید که برای گرفتن مدرک آیلتس از کجا شروع کنیم؟ در این مطلب بهترین راه یادگیری آیلتس را برایتان آورده‌ایم. با سفیر به سادگی هر چه تمام‌، آیلتس خود را بگیرید.

می‌خواهید یادگیری زبان انگلیسی را برای شروع آیلتس از صفر شروع کنید. اولین گام استفاده از آزمون جامع و مناسب تعیین سطح آیلتس است.

بعد از شرکت در آزمون تعیین سطح، مسیرهای یادگیری برای شما پیشنهاد می‌شود که از بین‌ آن‌ها، شما باید متناسب با نیازتان یادگیری را شروع کنید. مثلا اگر شما حضوری بهتر یاد می‌گیرید، از کلاس‌های حضوری استفاده کنید.

شاید شرایط شرکت در کلاس حضوری را ندارید، به سادگی می‌توانید از مسیر آنلاین پیش بروید. این مسیر نیز شما را به هدف‌تان یعنی گرفتن مدرک آیلتس هدایت کرده و به مقصد می‌رساند.

تنوع مسیرهای یادگیری شاید انتخاب را سخت کند، برای همین مشاورین ما آمادگی پاسخگویی به تمام سوالات شما هستند. شما را برای برداشتن قدم‌های اولیه هدایت و راهنمایی می‌کنند. سوالات شما را پاسخ می‌دهند، برای مشکلات‌تان راه‌حل پیدا می‌کنند.

لذت یادگیری آیلتس با مدرسین توانا و پشتیبانی عالی سفیر ، لذتی فراموش نشدنی هست که شما را به سمت جلو می‌کشاند و در نهایت با رضایت دوره یادگیری را طی خواهید کرد و به خواسته و هدف‌تان که گرفتن مدرک آیلتس هست، می‌رسید.

مشاوره آنلاین همیشه آمادگی خدمت‌رسانی به شما را دارد.

تعیین سطح آیلتس ؛ بهترین گام برای شروع 

اینکه شما در کجای یادگیری قرار دارید و از کجا شروع کنید؟ کاملا بستگی به میزان یادگیری و آمادگی اولیه شما دارد. شرکت در آزمون تعیین سطح آیلتس به شما کمک می‌کند تا به جواب این سوال‌تان برسید؛ برای گرفتن مدرک آیلتس از کجا شروع کنیم؟

پس اولین گام، آزمون تعیین سطح آیلتس است. نتیجه آن شما را به مسیر درست یادگیری هدایت می‌کند. این که چه پیشنیازهایی را باید بگذرانید و شما کدام یک از آن‌ها را از قبل می‌دانید و نیازی به شرکت دوباره نیست.

سریع‌ترین و مناسب‌ترین راه‌ برای شروع یادگیری، شرکت در کلاس‌ آیلتس است. کلاس‌هایی که به منظور کمک بهتر به شما فراگیران عزیز توسط اساتید برجسته کشور در سفیر برگزار می‌شود.

پس تعیین سطح آیلتس شما را به مکان درست یادگیری هدایت می‌کند. جایی که متناسب با شما و مهارت‌هایتان است. می‌توانید خیلی سریع به بخش مناسب از کلاس آیلتس بروید و در زمان کوتاه‌تری و البته با هزینه کمتری، برای شرکت در آزمون آیلتس آماده شوید و مدرک آیلتس‌تان را بگیرید.

فقط تمرین و تکرار، تعهد به یادگیری و صرف زمان کافی با تمرکز را فراموش نکنید، همه این‌ها به شما کمک می‌کنند که وقت، انرژی و زمان‌تان هدر نرود و در آزمون آیلتس با اطمینان فبول شوید و نمره دلخواه‌تان را بگیرید.

مسیر یادگیری برای رسیدن به هدف، یعنی رسیدن به جواب این سوال که برای گرفتن مدرک آیلتس از کجا شروع کنیم ، به درستی تهیه شده است. 

کلاس آیلتس ؛ گام اصلی برای ادامه مسیر

پس گام دوم شما برای جواب این سوال که برای گرفتن مدرک آیلتس از کجا شروع کنیم؟ شرکت در کلاس آیلتس است. این کلاس‌ها دارای سطوح متفاوتی هستند و با توجه به نتیجه آزمون تعیین سطح‌تان، به کلاس مناسب خودتان هدایت و راهنمایی می‌شوید.

کلاس آیلتس با هدف تقویت مهارت‌‌های چهارگانه زبان جهت قبولی در آزمون آیلتس طراحی شده است.
در کلاس آیلتس ، شما با توجه به سطح یادگیری، توانایی خود و زمانی که در اختیار دارید، می‌توانید از کلاس‌های فشرده، آنلاین و یا حضوری شرکت کنید. 

دوره‌ها بخش‌های مختلفی دارند:
 پیش از آیلتس
این دوره برای شروع انتخاب مناسبی هست، شما در ۷ سطح مقدماتی یادگیری را شروع می‌کنید.
آیلتس
این بخش از دوره، شامل سه سطح بوده که در کل به ۹ سطح تقسیم می‌شوند.
پس از آیلتس
برای افرادی مناسب است که خودشان از قبل با میزان زیادی از مهارت‌های آیلتس آشنا هستند و می‌خواهند با شرکت در این دوره نمره بهتری را در آزمون  کسب کنند.

برای گرفتن مدرک آیلتس از کجا شروع کنیم؟

دوره‌های آیلتس|آنلاین یا حضوری

تصمیم گرفتید که می‌خواهید در کدام از کجا شروع کنید؟ اگر هنوز نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید از مشاوره رایگان بهره ببرید. پس از مشاوره می‌توانید یادگیری را شروع کنید و ثبت‌نام آنلاین را انجام دهید.شما می‌توانید با توجه به نیاز خود دوره آنلاین یا حضوری را نیز انتخاب کنید.

ویژگی دوره آنلاین آیلتس سفیر

• این کلاس مناسب آن‌هایی است که امکان شرکت در کلاس حضوری را ندارند.
• دوست دارند یادگیری و مطالب درسی را بیش از یکبار تکرار کنند.
انعطاف‌پذیری در زمان کلاس‌ها را می‌خواهند، زیرا که دغدغه‌های زیادی دارند و می‌خواهند در بین آن‌ها، مهارت‌های آیلتس را نیز یاد بگیرند.
• مکان‌شان به دلیل دوری یا ...، امکان شرکت در کلاس حضوری را به آن‌ها نمی‌دهد.
• دوست دارند در خانه یادگیری را به صورت اصولی آغاز کنند.

سفیر و آزمون‌های آزمایشی آیلتس

سفیر گفتمان، سایت جامعی برای یادگیری زبان انگلیسی و گرفتن مدرک آیلتس است. کلاس آیلتس IELTS سفیر، دوره‌های متنوعی را برای آموزش و یادگیری آیتلس طراحی کرده‌ است تا هر چه سریع‌تر شما را برای شرکت در آزمون و آمادگی‌های لازم پیش از آزمون، آماده می‌کند.مرحله بعد از آموزش در کلاس‌های آیلتس زمان محک زدن خودتان است،آموزشگاه سفیر با برگزاری آزمون‌های آزمایشی آیلتس این فرصت را به شما می‌دهد که در مرحله آخر آمادگی برای آزمون آیلتس خود را با جامعه آماری گشتره مورد سنجش قرار بدهید. 

اگر هنوز جواب این سوالتان را نگرفته‌اید، برای گرفتن مدرک آیلتس از کجا شروع کنیم ، می‌توانید از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید. ما آمادگی پاسخ‌گویی و رفع ابهامات شما هستیم. 

برای گرفتن مدرک آیلتس از کجا شروع کنیم؟

می‌توانید از تجارب بقیه شرکت کنندگان استفاده کنید.

اگر هنوز مطمئن نیستید و تردید دارید؟ از تجارب بقیه شرکت‌کنندگان استفاده کنید. میزان رضایت آن‌ها و نتیجه یادگیری‌شان را پیگیری کنید. ببینید آن‌ها چه جوابی برای سوال‌شان داشتند؛ برای گرفتن مدرک آیلتس از کجا شروع کنیم ؟ حتما این دغدغه آن‌ها نیز بوده است و جوابی را برای آن پیدا کرده‌اند. شاید جواب‌شان برای شما نیز مفید باشد.

نظر و تجربه‌تان را بنویسید؛ مطمئنا برای دیگرانی که هنوز جواب سوالشان را نگرفته‌اند و هنوز نمی‌دانند که برای گرفتن مدرک آیلتس از کجا شروع کنیم ، مناسب و مفید خواهد بود. برای‌مان بنویسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها