سرمایه گذاری 12 میلیارد ریالی برای ارتقای زیرساخت های شبکه مخابراتی کامیاران

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به ضرورت تامین و افزایش پهنای باند و دیتا در شهرستان کامیاران، گفت: به همین منظور زیرساخت های شبکه انتقال در شهرستان کامیاران با سرمایه گذاری 12 میلیارد ریال توسعه و ارتقا یافت.
کد خبر: ۱۳۷۱۵۶۹

 کردستان-جام جم آنلاین- آزاد حکمت صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تامین بسترهای مخابراتی با کیفیت مطلوب در راستای ارائه به موقع آنها به مشتریان از استراتژی‌های دارای اولویت منطقه است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: با تلاش همکاران مخابراتی زیرساخت‌های شبکه انتقال در شهرستان کامیاران به صورت قابل ملاحظه‌ای توسعه یافته است.

وی اظهار داشت: با اجرای پروژه توسعه شبکه انتقال، دسترسی سریع مشتریان به اطلاعات و داده‌های موجود در فضای مجازی، ارتقا سرعت UPLINK و UPLOAD، بهره مندی صاحبان مشاغل آنلاین از بسترها و درگاه‌های غیرحضوری و ...  فراهم شده است.

حکمت در ادامه خاطرنشان کرد: در این پروژه 8 تجهیز CWDM با سرمایه‌گذاری 12 میلیارد ریال در شهرستان کامیاران با هدف توسعه و ارتقا زیرساخت‌های شبکه انتقال و تامین پهنای باند و دیتا نصب و راه‌اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: با راه‌اندازی سیستم های CWDM در حوزه انتقال، شرایط واگذاری زیرساخت‌های ارتباطی به اپراتورهای موبایل و توسعه سرویس‌های اینترنت پرسرعت مخابرات مهیا است.

حکمت تصریح کرد: در حال حاضر پهنای باند دسترسی به دیتا و اینترنت مخابرات در شهرستان کامیاران 10G (10 گیگ) است.

وی در ادامه ضمن تشریح اقدامات و پروژه‌های مخابراتی برای توسعه و ارتقا شبکه انتقال در استان افزود: با تامین تجهیزات و سرمایه گذاری‌های لازم در این خصوص تلاش داریم خدمات و سرویس‌های مخابراتی را با کیفیت بالاتر به مشتریان ساکن در نقاط شهری و روستایی ارائه دهیم.

وی همچنین مشتریان را بزرگترین سرمایه‌ مخابرات خواند و خواستار تعامل و همراهی بیشتر آنها با مجموعه مخابرات در راستای تحقق پروژه‌های مخابراتی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها