به میزبانی فرمانداری دشتستان برگزار شد؛

اولین جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان در سال 1403

امام جمعه ساوه:

ضرورت خدمت صادقانه به مردم و کاهش فاصله مردم و مسئولان

جلسه شورای اداری ساوه با حضور امام جمعه، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری ساوه برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۶۹۶۱۰
ساوه و زرندیه به گزارش جام جم آنلاین : حجت الاسلام رحیمی امام جمعه ساوه در این جلسه گفت: فاصله بین مردم و مسئولین در نظام اسلامی جائز نیست و همه باید با خدمت صادقانه و خالصانه به مردم خدمت رسانی کنند.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: با احداث مسکن ارزان قیمت مانع از ساخت سکونتگاه‌های غیررسمی و غیرمجاز شویم و از تبعات منفی آن جلوگیری و مشکلات زیرساختی واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی نیز قبل از تحویل آن‌ها به مردم تامین و برطرف شود.
حجت الاسلام سبزی با انتقاد از اداره کردن فرمانداری و دانشکده علوم پزشکی ساوه توسط سرپرست طی ۶ ماه گذشته گفت: چرا باید فرمانداری ویژه و دانشکده علوم پزشکی ساوه با سرپرست اداره شود. از وزیر کشور و استاندار مرکزی درخواست می‌شود هر چه سریعتر سکاندار فرمانداری ساوه و زرندیه را تعیین تکلیف کند چراکه شیوه مدیریتی موجود مورد گلایه مردم است.
وی اظهار کرد: ساختار فرمانداری ساوه ویژه تعریف شده است و باید مدیران کل با تفویض اختیارات لازم، اجازه تصمیم گیری و برگزاری جلسات را در شهرستان عملیاتی کنند.
سرپرست فرمانداری ساوه نیز گفت: طرح سند آمایش سرزمینی از سوی دولت ابلاغ شده و دستگاه‌های اجرایی برای صدور محوز‌ها باید به سه مقوله‌ی آب، حامل‌های انرژی و محیط زیست توجه جدی داشته باشند.
الیاسی افزود: احصای کلیه ساختمان‌ها و ابنیه ناایمن برای پیشگیری از حوادثی نظیر پروژه متروپل آبادان یک ضرورت است و هشدار‌های لازم برای جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز ناایمن توسط مراجع ذیربط باید داده شود.
حجت الاسلام مرادی دبیر بنیاد غدیر استان مرکزی نیز گفت: سال گذشته ۴۵۰ هزار نفر از طرح اطعام در عدیر بهره‌مند شدند که شهرستان ساوه با بهره گیری از ظرفیت‌های موکب‌ها یکی از موفق‌ترین شهرستان‌ها بود.
اتحاد و همدلی در بین مسئولین برای برنامه ریزی و توسعه‌ی هر چه بیشتر شهرستان ساوه از مهمترین محور‌های جلسه شورای اداری ساوه بود. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها