آرزویی که زود محقق شد/ جلب کمک برای اشتغال 100 مددجوی زندانی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم که در برنامه زنده تلوزیونی آرزوی خود را ایجاد اشتغال برای 100 مددجوی زندانی عنوان کرده بود پس از اعلام این موضوع، جلب کمک های خیرمندانه بسیار زود موجبات تحقق این آرزو را فراهم ساخت.
کد خبر: ۱۳۶۱۷۷۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ،سید جمال الدین طباطبایی که به موجب استفاده از تاسیسات ارفاقی قانون مجازات اسلامی زمینه تغییر مشی و زندگی یک جوان زندانی را فراهم کرده بود و این اقدام با استقبال رسانه های خبری استان و کشور واقع شده بود در ایام ماه مبارک رمضان بار دیگر میهمان شبکه دو صدا و سیما در برنامه تلوزیونی در پناه عشق بود، که برکت اقدامات خیرمندانه و دغدغه مند این دادستان جوان اثر گذار واقع شد و به همین واسطه زمینه اشتغال 100 مددجوی زندانی یا خانواده مددجویان نیازمند فراهم گردید.

گفتنی است جلب کمک برای اشتغال مددجویان زندانی در دو مرحله انجام شد، این اقدام با حمایت های مالی و معنوی بانک سپه و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه صورت پذیرفت.

دادستان عمومی و انقلاب خاتم در این برنامه تلوزیونی بر انجام امور پیشگیرانه تأکید کرد و گفت: بخشی از اقدامات پیشگیرانه با رفع مشکلات اقتصادی محقق می شود و با ایجاد اشتغال از وقوع بسیاری از جرایم پیشگیری می شود.

 طباطبایی، عمده دلیل ارتکاب جرائم از سوی افراد را فقر عنوان کرد و بیان داشت: از دلایل گرایش افراد به جرم، مشکلات مالی، فقر و بیکاری است لذا هر چه بتوان میزان اشتغال را افزایش داد جرائم و آسیب‌ها کمتر خواهد شد.

وی تلاش برای ایجاد زمینه های سرمایه گذاری در منطقه خاتم را مهم و اثر گذار دانست و ابراز داشت: ایجاد امنیت پایدار و حمایت حقوقی و قضایی از سرمایه گذاران از جمله رویکرد هایی است که دنبال می شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها