خودکشی مرد مسلح در محاصره پلیس

مرد مسلح وقتی خود را در محاصره ماموران پلیس دید به سرش شلیک کرد و به زندگی خود پایان داد.
کد خبر: ۱۳۶۱۵۸۲

ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه شنبه بیستم فروردین امسال، ماموران کلانتری غیاثی هنگام گشت‌زنی در حوالی بوستانی در میدان مالک‌ اشتر تهران متوجه رفتار عجیب مردی شدند که وارد بوستان شد.

به احتمال این‌که ممکن است مرد جوان در زمینه خرید و فروش مواد مخدر به این بوستان آمده باشد او را زیر نظر گرفتند و سعی کردند به وی نزدیک شوند.

به چند قدمی او رسیده بودند که آن مرد متوجه حضور آنها شد. ماموران با اخطار به این مرد خواستند مدارکش را تحویل دهد و بعد دستانش را روی سرش بگذارد و تسلیم شود اما مرد جوان وقتی با این خواسته ماموران روبه‌رو شد، سلاح کلتی را که همراه داشت بیرون آورد و ماموران را تهدید کرد که از او فاصله بگیرند.

ماموران سعی کردند با صحبت او را مجبور کنند تسلیم شود و از حادثه‌ای ناگوار جلوگیری کنند اما مرد مسلح حاضر نبود تسلیم شود و مدام ماموران را تهدید می‌کرد به او نزدیک نشوند. در ادامه مرد مسلح، سلاح را روی شقیقه‌اش گذاشت و شلیک کرد.

ماموران به بررسی جسد او پرداختند و روی یکی از بازوهای او با خالکوبی جمله «قبل از رسوایی خودت را خلاص کن» رو‌به‌رو شدند.

محمدحسین زارعی، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: بررسی‌های تیم تحقیق و اسلحه‌شناسی در محل مشخص کرد گفته‌های ماموران حاضر در محل حادثه صحت دارد و سعی داشتند مرد مسلح را مجبور به تسلیم کنند که او به سرش شلیک کرد. از روی مدارکی که همراه داشت هویتش به دست آمد و معلوم شد مرد ۳۰ساله دو سابقه کیفری در زمینه رابطه نامشروع و شرب‌خمر داشته و معلوم نبود چرا مسلح بوده است. تحقیقات پلیسی دراین‌باره ادامه دارد.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها