پیگیری استاندار برای سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در حوزه انرژی

استاندار لرستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان، بدنبال آن هستیم تا با حضور سرمایه‌گذارانی مانند هلدینگ انرژی گستر سینا پروژه‌هایی را در این حوزه برای لرستان تعریف کنیم.
کد خبر: ۱۳۵۸۲۹۵
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: فرهاد زیویار افزود: با توجه به ظرفیت‌های استان، بدنبال آن هستیم تا با حضور سرمایه‌گذارانی مانند هلدینگ انرژی گستر سینا پروژه‌هایی را در این حوزه برای لرستان تعریف کنیم.
 
وی ادامه داد: با برنامه ریزی مناسب بدنبال فراهم کردن حضور سرمایه‌‌گذاران در لرستان هستیم و در این زمینه ضمن فراهم کردن زیرساخت‌ها و شرایط سرمایه‌گذاری، تمام موانع و مشکلات پیش رو را بر‌ می‌داریم.
 
زیویار اظهار کرد: مدیران استانی موظف شده‌اند تمام اقدامات لازم برای کمک به حضور و فعالیت هلدینگ‌ها و سرمایه‌گذارها را انجام دهند و ما نیز در سطح ملی پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.
 
استاندار لرستان تصریح کرد: در دیدار با مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا مذاکرات خوبی برای فعالیت این هلدینگ در استان لرستان صورت گرفت و راهکارهای سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی استان بررسی شد.
 
وی از پیگیری مداوم برای حضور سرمایه‌گذاران در حوزه اقتصادی استان تاکید نمود و گفت: امیدواریم این تلاش‌ها بزودی منجر به خبرهای خوبی برای مردم استان شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها