فرمانده انتظامی شهرستان ری خبر داد

کشف ۳۱ هزار عدد مواد محترقه / بازداشت ۷ فروشنده

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت خبر داد:

دستگیری ۸ متهم عرضه‌کننده مواد محترقه / تذکر، اخطار و پلمب ۲۴۶ واحد صنفی

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از تذکر، اخطار و دستور پلمب به۲۴۶ واحدصنفی به علت عرضه و فروش مواد محترقه غیرمجاز خبر داد.
کد خبر: ۱۳۵۸۱۲۵

به گزارش جام جم آنلاین، رئیس پلیس امنیت عمومی از کشف بیش از 180هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در 24 ساعت گذشته در پایتخت خبر داد.

سرهنگ پیام کاویانی در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه حوادث چهارشنبه آخر سال، تیم های مختلف این پلیس از واحدهای صنفی مربوط بازرسی کرده و موفق شدند در 24 ساعت گذشته 188 هزار و 983 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و همچنین 2 کلیو و 500 گرم اکلیل سرنج کشف کنند.

این مقام انتظامی به ارزش ریالی کالاهای کشف شده اشاره و اعلام داشت: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را قریب به 2 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد : در این عملیات به 223 واحد صنفی تذکر داده شد و 20 واحد صنفی ابلاغ اخطاریه پلمب دریافت کرده و همچنین 3 واحد صنفی با هماهنگی قضائی پلمب شد.

سرهنگ کاویانی به دستگیری 8 متهم که به تجمیع و توزیع و تولید مواد محترقه غیر مجاز می پرداختند اشاره کرد و تاکید کرد: پلیس با آماده باش کامل در شب چهار شنبه آخر سال در کنار مردم خواهد بود و افرادی که در چهارشنبه آخر سال اقدام به اخلال در نظم و امنیت عمومی و با رفتار های هنجار شکنانه برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد کنند دستگیر و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها