نیروهای جهادی یاریگر مردم در مشکلات

مدیر کل ستاد‌ اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لرستان گفت: نیروهای جهادی و انقلابی با ایثار در حال خدمت به مردم هستند و با تمام توان در حوزه تخصصی خود یاریگر‌ مردم در مشکلات و بحران ها هستند.
کد خبر: ۱۳۵۷۳۵۰
 به گزارش جام جم انلاین لرستان: حامد ویس‌کرمی در آئین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری ، اظهار کرد: جوانان زیادی با درک شرایط کشور در دفاع مقدس حضور پیدا کرده و جان خود را برای امنیت آب و خاک وطن تقدیم مسیر مقدس امام حسین(ع)  کردند، امروز هم کشور ما با اراده قوی‌تر به همان نیروهای جهادی نیازمند است.
 
ویس‌کرمی با بیان اينکه نیروهای جهادی امروز در همه سختی‌ها و مشکلات آستین خود را بالا زده‌اند و پای کار بوده و هستند و این یک کار بزرگ است، تصریح کرد: تلاش‌های جهادی باید انسجام پیدا کند و به دو شکل ویژه هم‌افزایی و مسجد محوری همراه باشد.
 
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در لرستان با بیان اینکه امروز نیروهای جهادی باید خدماتشان پیوست فرهنگی داشته باشد، گفت: اگر ظرفیت‌های لرستان به زمینه بروز و ظهور رسیده بود امروز بسیار توانمندتر از دیگر استان‌های کشور بودیم.
 
وی با بیان اینکه مسیر توسعه لرستان از کانال جوانان می‌گذرد، افزود: طبق اظهارات رهبر معطم انقلاب، گام دوم انقلاب اسلامی باید با ابتکار جوانان طی شود که متاسفانه این مهم حلقه مفقوده است و امیدواریم در ادامه با توجه به این نکته، مسیرهای مطلوبی را در راستای توسعه استان و کشور طی کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها