مسئول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران:

واریزی عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی از 7 اسفند آغاز شده است

مسئول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران گفت: عیدی امسال بازنشستگان برای افراد مجرد 1 میلیون و 600 هزار تومان؛ آنها که همسر دارند دو میلیون تومان تعیین شده است؛ افراد دارای فرزند نیز علاوه بر دو میلیون به ازای هر فرزند 150 هزار تومان نیز دریافت می کنند.
کد خبر: ۱۳۵۶۴۰۶

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، علی دهقانی کیا مسئول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران در برنامه «سلام صبح بخیر» رادیو ایران درباره عیدی بازنشستگان امسال گفت: کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران از روز گذشته هفتم اسفند اقدام به واریز عیدی بازنشستگان کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز باقی بازنشستگان عیدی امسال را دریافت خواهند کرد، گفت: سال گذشته علاوه بر عیدی، پرداختی دیگری به حساب بازنشستگان واریز شد، با توجه به شرایط اقتصادی نه چندان مناسب بازنشستگان، از دولت در خواست می کنیم امسال نیز پرداختی خوبی به حساب این قشر جامعه واریز کند.

دهقانی کیا خاطر نشان کرد: عیدی امسال بازنشستگان برای افراد مجرد 1 میلیون و 600 هزار تومان؛ آنها که همسر دارند دو میلیون تومان تعیین شده است. همچنین افراد دارای فرزند نیز علاوه بر دو میلیون به ازای هر فرزند 150 هزار تومان نیز دریافت می کنند.

برنامه «سلام صبح بخیر» شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت 6:35 از رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها