شهردار کنگ در پاسخ به حواشی استعفایش:

با قدرت و تازمانی که بتوانم و مردم بخواهند شهردار کنگ خواهم ماند

شهردار کنگ در نشست با جمعی از خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۹ ساله خود در سمت شهردار شهر جهانی کنگ به تشریح ماجرای استعفای خود پرداخت.
شهردار کنگ در نشست با جمعی از خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۹ ساله خود در سمت شهردار شهر جهانی کنگ به تشریح ماجرای استعفای خود پرداخت.
کد خبر: ۱۳۵۶۰۸۹

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،شهردار کنگ در نشست با جمعی از خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۹ ساله خود در سمت شهردار شهر جهانی کنگ به تشریح ماجرای استعفای خود پرداخت.

 

 ایوب زارعی شهردار بندرکنگ در این نشست ارائه مدل مناسب با جغرافیا و فرهنگ منطقه در مدیریت و توسعه شهری، هدایت منابعی که در اختیار مردم بود  در مسیر توسعه ای و اقتصادی  و همچنین پیاده سازی تسریع هوشمند سازی را از اهم عملکرد شهدراری کنگ خواند. 

 

زارعی در پاسخ به حواشی ایجاد شده اخیر در رابطه با استعفایش گفت: اعلام استعفای بنده به صورت رسمی نبوده است.

 

شهردار بندرکنگ تصریح کرد: استعفای من بعد از برگشت از یک ماموریت اداری و در نهایت خستگی ناشی از بی مهری ها، سنگ اندازی ها و بی انصافی ها اقدام به ارسال استعفای خود برای یکی از بستگان و یکی از اعضای شورای شهر کردم که به اشتباه در فضای مجازی و در قالب استوری منتشر شد.

 

زارعی در ادامه گفت: خستگی روز مره ناشی از کار،فشار زیاد کاری،سنگ اندازی و موانع تراشی برای توسعه شهر  باعث خستگی بیشتر و  اشتباه مذکور شد و با تماس یکی از دوستان و پی بردنم به این اشتباه، به سرعت پاک شد اما با این وجود پخش آن در فضای مجازی باعث نگرانی های به وجود آمده شد.

 

وی افزود: با قدرت و تازمانی که بتوانم و مردم بخواهند شهردار کنگ خواهم ماند.

 

ایوب زارعی در پایان گفت: قدر دان محبت ها و حمایت های همه مردم هستم و از همه همکارانم، مسئولین شهر و استان و عزیزان در سطح ملی تشکر می‌کنم و قدرانشان هستم و همین محبت ها سنگ اندازی ها،مانع تراشی ها و تخریب ها را برایم تحمل پذیر می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها