معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خبر داد:

اجرای ۲۸۳ هزار تن آسفالت ریزی در ۸ ماهه سال جاری

سازمان عمران و بازآفرینی بدنبال ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری

مدیر عامل سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری خرم آباد بیان کرد: این سازمان  در راستای ارتقای سطح خدمات‌دهی به شهروندان خرید یک  دستگاه فلاسک لکه گیر آسفالت را در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۱۳۵۵۹۸۵
به گزارش اختصاصی جام جم آنلاین لرستان: فرشید فلاحی نژاد افزود: برای خرید این دستگاه یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار لازم است که درصدد هستیم تسهیلات لازم را از بانک دریافت کنیم.
وی ادامه داد: دستگاه فلاسک لکه گیر آسفالت یک مجموعه کامل برای لکه گیری و توزیع آسفالت است که علاوه بر تامین دمای مناسب آسفالت به مدت چندین ساعت، دارای تجهیزات جانبی اعم از دژبر، غلتک، کاتر، جرثقیل، شعله افکن و نازل امولسیون است.
 
فلاحی نژاد اظهار کرد: مجموع این تجهیزات در یک خودرو باعث شتاب گیری و صرفه‌جویی در فرایند ترمیم سطح آسفالت معابر می شود.
 
وی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات خرید وت پرس برای جداول و قطعات بتونی پیش ساخته با طول عمر بالا است که برای خرید این دستگاه به 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و درصدد هستیم تا این مبلغ را از بانک به صورت وام دریافت کنیم و بتوانیم از طریق فعالیت در این بخش علاوه بر پرداخت اقساط وام، درآمدزایی پایداری هم برای شهرداری داشته باشیم و حتی می توانیم نیاز غرب کشور را نیز در اینجا تولید کنیم.

فلاحی نژاد تصریح کرد: احداث معدن کوهی برای تامین مواد اولیه و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری از دیگر برنامه ها و اهداف است و اقداماتی نیز صورت گرفته است تا شهرداری نیز بتواند معدن کوهی برای تولید مواد و مصالح اولیه و تولید آسفالت با کیفیت داشته باشد.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها