امامان جمعه خراسان رضوی بر حذف رانت خواری و حمایت از تولید داخلی تاکید کردند

امامان جمعه شهرستانهای مختلف استان خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه بر حذف رانت خواری، حمایت از تولید داخلی و جهاد تبیین تاکید کردند.
امامان جمعه شهرستانهای مختلف استان خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه بر حذف رانت خواری، حمایت از تولید داخلی و جهاد تبیین تاکید کردند.
کد خبر: ۱۳۵۵۰۴۰

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ، امام جمعه سبزوار گفت: مردم از دولت انقلابی انتظار دارند نهادهای دولتی و موسسات مرتبط با آن از وجود عناصر بی تعهد، بی مسوولیت، تنبل و رانت خوار پاکسازی شود.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: هنوز افرادی ناهمسو با مردم و  دولت انقلابی در برخی نهادها، پست های کلیدی و حساس دارند که از موانع توسعه و تحقق برنامه ها و اهداف دولت هستند.

وی همچنین با گرامیداشت ۲۹ بهمن "روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی" ادامه داد: برای شکوفایی اقتصاد داخلی، شکستن انحصار امضاهای طلایی مورد تاکید و از مطالبات مردم از دولت است.

امام جمعه سبزوار گفت: امضاهای طلایی از موانع بزرگ در مسیر سرمایه گذاری و از علل بیکاری و هدررفت استعدادها است و این حصار باید شکسته شود تا اقتصاد مقاومتی بیش از گذشته شکوفا گردد.

وی با انتقاد از برخی  بخش های جشنواره فیلم فجر افزود: برخی حواشی این جشنواره نه در راه تحکیم ارزشهای اسلامی بلکه ناخواسته در مسیر نقشه دشمن بود.

تربت‌حیدریه- امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: امروز در جنگ اقتصادی هستیم و همه آحاد جامعه باید از تولید  داخلی حمایت کنند و از کالای مشابه خارجی استفاده نکنند تا کشور به اقتصاد سالم برسد.

حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های نماز جمعه تربت‌حیدریه افزود: باید بدانیم دشمن چه نقشه ای دارد و در مقابل دسیسه دشمن همه آحاد جامعه به ویژه مسوولان باید صف آرایی کرده و برنامه داشته باشند.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان و کارآفرینان باید اهل صبر و مجاهدت باشند و کیفیت تولید خود را ارتقا دهند تا مردم به تولید داخل اطمینان کامل داشته باشند.

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: سودجویی نباید ملاک تولیدکننده باشد بلکه هدف اصلی وی باید خدمت به مردم جامعه باشد.

گناباد- امام جمعه موقت گناباد گفت: باید از همه ظرفیتهای بخشهای دولتی و خصوصی جامعه برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین بهره گرفت.

حجت الاسلام رضا مدنی در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: رهبر معظم انقلاب خواستار تبیین و معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در جامعه هستند.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان با شیوه های مختلف به دنبال ناامید کردن مردم از جمله نسل جوان از انقلاب اسلامی هستند باید با بهره گیری از ابزارهای مختلف خدمات این نظام را در جامعه معرفی کرد.

امام جمعه موقت گناباد گفت: مهمترین مخاطرات و تهدیدات علیه جهاد تبیین آن است که این امر در ایستگاه نخست و در ابتدای راه متوقف شود.

وی افزود: در گام دوم انقلاب باید به مصادیق، مولفه ها و مطالبه های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب توجه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها