مردم لرستان در انتظار اقدامات عملی دولت در ساخت سدهای استان

نماینده خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم حوزه انتخابیه منتظر اقدامات عملی دولت در ساخت سدهای استان هستند.
کد خبر: ۱۳۵۱۸۸۲
مردم لرستان در انتظار اقدامات عملی دولت در ساخت سدهای استان به گزارش جام جم انلاین لرستان: مهرداد ویس کرمی افزود: مهمترین مطالبه مردم ما برگشت حجم مخزن سد معشوره به همان میزان اولیه است که به ناحق تقلیل یافته است.

وی ادامه داد: شاخص های علمی تخصیص آب و سدسازی را به رسمیت می شناسیم اما ملاک های قلابی مافیای آب و دور باطل حواله دادن تخصیص آب و سدسازی به همدیگر را تحمل نخواهیم کرد.
 
ویسکرمی اظهار کرد: اگر آب برای دیگران فقط آب است برای لرستان هم آب و هم نان است. در سالیان گذشته مافیای آب از نجابت و صبر مردم انقلابی استان لرستان سوء استفاده نموده و حق استان را در تخصیص آب و سدسازی ضایع نموده است.

نماینده  خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه در یک استان با مزیت برتر کشاورزی و دامپروری حدود ۱۲ میلیارد متر مکعب آب خروجی داشته باشیم و ظرفیت سدهای استان حدود ۲۰۰ میلیون متر مکعب و درصد زمین های حاصلخیز آبی نصف میانگین کشوری باشد، با کدام عقل و منطق قابل تفسیر است؟

وی افزود: در تنش های آبی اخیر که به برکت ظلم مافیای آب به تنش اجتماعی کشیده شد، جوانان لرستانی هم برافروخته شدند اما زمانی که متوجه خوشحالی دشمنان  از تنش های موجود شدند با اشاره نماینده ولی فقیه در استان آرام گرفتند و اکنون منتظر اقدام عملی دولت سیزدهم و شخص آقای رئیسی هستند.

ویسکرمی بیان کرد: زیرا معتقد هستند دولت سیزدهم زبان نجابت و کرامت را خوب می داند و صبر و متانت نجیبانه را با نجابت و عدالت گستری پاسخ می دهد و به ظلم تاریخی مافیای آب پایان خواهد داد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها