آیت الله علم الهدی: دانشجویان در صف مقدم مبارزه اند

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه فردوسی و دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.
مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه فردوسی و دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۵۱۷۷۹
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: قربانی شدن سه دانشجو در ح۱۶آذر سال1332 نشان داد دانشجویان در صف مقدم مبارزه و استکبارستیزی قرار دارند.آیت الله سیداحمد علم الهدی که در مراسم گرامیداشت روز دانشجو با عنوان "دانشجو، مبارزه، خدمت" در دانشگاه فردوسی مشهد سخن می گفت، اظهار داشت: در روز پر افتخار دانشجو یاد فداکاری ها و ایثارگری های دانشجویان در مبارزه با استبداد را ارج می نهیم.
آیت الله علم الهدی در این دیدار صمیمی که با استقبال گرم دانشجویان همراه بود، افزود: نظام ستمشاهی ۲۵سال از همه ظرفیتهای خود برای سرکوب مبارزه دانشجویان استفاده کرد اما با همه این سرکوبگری ها انقلاب به پیروزی رسید.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون آمریکا در هر اقدامی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شکست خورده و اکنون سفره های مردم را هدف قرار داده است.
آیت الله علم الهدی تاکید کرد: حضور مردم در صحنه باعث شده تا امروز همه مشکلات حل شود، بعد از این هم هر جا مردم حضور فعال و بسیجی وار داشته باشند مشکلات حل خواهد شد.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد: فعالیت قشر دانشجو با حفظ جریان انقلابی همواره پیشرو باشد.
در ابتدای این مراسم دانشجویان مطالبه گر با قرار گرفتن در جایگاه به بیان مشکلات و خواسته های خود پرداختند.
در پایان مراسم نیز از دانشجویان فعال در حوزه های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و فعالیت های جهادی تجلیل شد.
در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز مراسم روز دانشجو برگزار شد و دانشجویان هم در جوی صمیمی و بدون تعارف با هیأت رئیسه دانشگاه دیدار و گفت و گو کردند.
ادثه روز 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها