کلاهبرداری به بهانه تهیه ویزای عمان

مرد شیاد که بهانه تهیه ویزا از طعمه های خود کلاهبرداری چند صد میلیونی می کرد ، در دام پلیس گرفتار شد.
کد خبر: ۱۳۵۰۷۱۴

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه "سیدقاسم موسوی فر" ، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره بیان داشت: بیست و هشتم فروردین ماه پرونده ای با موضوع کلاهبرداری با شکایت شهروندی تشکیل و با دستور مقام قضائی برای کشف و پی جویی ،در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی عنوان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه ابتدا از شاکی درباره موضوع تحقیق کرده که شاکی اظهار داشت، تیرماه سال گذشته در فضای مجازی با شخصی که خود را مهدی معرفی می کرد آشنا شدم. او مدعی بود می تواند با تهیه ویزا مقدمات خروج افراد از کشور را فراهم کند. او به بهانه انتقال قانونی فرزندم به عمان از من طی چند جلسه ، 513 میلیون تومان پول و 300 میلیون تومان سفته گرفت. او بعد از آن تلفنش را خاموش کرد و ارتباطش با ما قطع شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارتکاب جرائم مشابه توسط متهم متصور بود،  ادامه داد: با استفاده از شیوه های نوین و علمی کشف جرم هویت متهم به نام سعید شناسایی شد و نتایج تحقیقات کارآگاهان به مرجع قضائی منعکس شد. در یک عملیات پلیسی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال متهم به این پایگاه ، پرونده مشابه دیگری نیز به این پایگاه به ارزش 2 میلیارد ریال ارجاع شد. متهم نیز به جرایم خود اعتراف کرد.



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها