با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه انجام شد؛

آیین تکریم و معارفه فرمانده  منطقه دوم امام حسن مجتبی (ع) 

در جلسه شورای اداری استان

بیست و سومین استاندار چهار محال و بختیاری پس از انقلاب معرفی شد

در جلسه شورای اداری و با حضور مدیران ارشد دولتی و شورای عالی قضائی استاندار چهار محال و بختیاری معرفی و مشغول به خدمت شد.
کد خبر: ۱۳۴۹۷۸۸

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری، پس از ماه ها از کش و قوس بالاخره انتظار مدیران ارشد دولتی، قضائی و نمایندگان مجلس و همچنین مردم پایان یافت و با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، آیت الله محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و با حضور خیل مدیران ارشد دولتی در فضائی آرام و در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیست و سومین استاندار چهار محال پس از انقلاب معرفی و مشغول به خدمت شد.

بزرگترین معضل استان چهار محال بیکاری و بی آبی

در ابتداء مراسم اقبال عباسی استاندار سابق به دفاع از عملکرد 4 ساله خود در استان پرداخت و بزرگترین معضل و چالش استان را بیکاری، بی آبی برشمرد و تاکید کرد باید مشکل اشتغال جوانان و بی آبی مردم استان در اولویت قرار گیرد.

در ادامه احمد وحیدی با تشکر از میهمان نوازی و استقبال گرم مردم استان اهالی چهار محال را مردمی خوب، نجیب و ولایتمدار توصیف و اظهار امیدواری نمود بتوان در دولت سیزدخ خدمات شایان و قابل توجهی به مردم دلیر و قهرمان پرور این خطه انجام شود.

پس از خدمات 4 ساله اقبال عباسی استاندار سابق تجلیل و تکریم بعمل آمد و غلامعلی حیدری سودجانی بعنوان استاندار جدید استان چهار محال و بختیاری معرفی شد.

شایان ذکر است آئین تودیع و معارفه استاندار در فضائی آرام، دوستانه و صمیمانه برگزار و وزیر کشور از برگزاری مراسم منظم و برنامه ریزی دقیق استانداری تجلیل نمود.

در خاتمه وزیر کشور با یک فروند بالگرد به اتفاق مسئولان ذیربط از مناطق زلزله زده بازفت و روستاهای شهرستان کوهرنگ بازدید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها