تیم ملی فوتبال ایران فردا شب 3 امتیاز دیگر می گیرد؟

سلام به سوریه، نزدیک تر شدن به قطر

تیم ملی فوتبال ایران فردا شب از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی مقابل تیم ملی فوتبال سوریه قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۳۴۷۶۶۵

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی فوتبال ایران فردا شب در انتخابی جام جهانی قطر و در نخستین مسابقه دور برگشت به مصاف تیم ملی فوتبال سوریه می رود. این مسابقه از ساعت 19:30 آغاز می شود.

دیدار رفت ایران و سوریه یک بر صفر به سود ایران با گل علیرضا جهانبخش به پایان رسید و جالب است بدانید همین بازیکن به دلیل دو اخطاره بودن غایب بازی فردا شب است.

تیم ملی فوتبال ایران هم اکنون با 13 امتیاز صدرنشین است. به غیر از دیدار با کره که به تساوی ختم شد شاگردان اسکوچیچ تمام مسابقات خود را بردند. ایران اگر فردا شب سوریه را هم ببرد 16 امتیازی می شود.

سوریه فقط دو امتیاز در دو رفت به دست آورده است و صعود این تیم به جام جهانی از محالات است. نکته مهم دیگر اینکه عمر خربین در دیدار ایران و سوریه غایب است.

تیم ملی در این مسابقه اسکوچیچ سرمربی خود را به دلیل اخراج مقابل لبنان روی نیمکت نخواهد داشت. باید دید ترکیب تیم ملی نسبت به بازی با لبنان چه تغییراتی خواهد داشت. سامان قدوس برخلاف انتظارها مقابل لبنان عملکرد قابل قبولی به نمایش نگذاشت و از طرفی غیبت جهانبخش شاید باعث شود که کریم انصاری فر از ابتدا در ترکیب تیم قرار بگیرد.

حاشیه های تیم ملی و لباس های کهنه ای که بازیکنان در استوری مشترک گذاشتند همچنان نقل محافل ورزشی است البته وزیر ورزش هم قول پیگیری این مساله را داده است.

از نکات جالب درباره این بازی، طلسم ۴۸ ساله سوری ها در مقابل ایران است. در واقع اولین و آخرین پیروزی سوریه مقابل ایران به ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۲ بر می گردد.دیداری که در ورزشگاه امجدیه تهران و در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۱۹۷۴ برگزار شد. در آن دیدار عبدالغنی تاتیش در دقیقه ۱۲ تک گل مسابقه را به ثمر رساند تا تنها شکست تاریخ ایران مقابل سوریه رقم خورده باشد.

اسامی داوران این مسابقه که از کشور چین هستند به شرح زیر است:

-داور اصلی: مانیگ(چین)

-کمک داوران: شای زیانگ و کاو یو(چین)

-داور چهارم: شین ینها وو(چین)

-تیم داوری VAR: فو مینگ(چین)، احمد ابوبکر الکاف(عمان)، احمد الطریفی(عربستان) و راشد الدوسری(قطر)

 

برنامه بازی‌های سه شنبه:

سوریه - ایران ساعت 19:30

لبنان - امارات 15:30

عراق - کره جنوبی ساعت 18:30

 

جدول گروه A

1- ایران 13 امتیاز

2- کره جنوبی 11 امتیاز

3- لبنان 5 امتیاز

4- عراق 4 امتیاز

3- امارات 3 امتیاز

6- سوریه 2 امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها