دستگیری کلاهبردار 800 میلیاردی

فرمانده انتظامي استان فارس از دستگيري فردي حرفه‌اي كه با شگرد‌هاي متقلبانه در زمينه خريد و فروش از 15 شهروند 800 ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بود خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۶۹۲۹

سردار "رهام‌بخش حبيبي" در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاین اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره كلاهبرداري با شگرد خاص خريد و فروش خودرو در یکی از نمایشگاه‌های شهرستان مرودشت، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان پليس قرار گرفت.

وي افزود: كارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مرودشت با اقدامات فني و تحقيقات تخصصي مطلع شدند فردي با راه‌اندازي نمایشگاهی تحت عنوان نمایندگی رسمی شرکت ایران خودرو و سایپا با قابليت تحويل نامحدود خودرو به مشتریان از شهروندان كلاهبرداري و متواري شده است.

وي با اشاره به اينكه ماموران با شگردهاي پليسي موفق شدند متهم را در شيراز شناسايي و وي را دستگير كنند، عنوان داشت: فرد كلاهبردار براي ادامه تحقيقات به مقر انتظامي دلالت داده شد.

فرمانده انتظامي استان فارس تصريح كرد: متهم در مواجهه با مدارك و مستندات پليس لب به سخن گشود و بیان كرد با همكاري يكي از دوستانم پس از جلب اعتماد شهروندان و به بهانه فروش خودرو به تعداد زياد مبلغ 800 ميليارد ريال از 15 شهروند كلاهبرداري كرده‌ايم.

سردار "حبيبي" با بيان اينكه متهم براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي و از آن طريق روانه زندان شد، گفت: تلاش براي دستگيري ديگر كلاهبردار كه متواري است با جديت ادامه دارد.

اين مقام انتظامي از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارها و توصيه‌هاي پليس، در معاملات احتياط كنند و قبل از انتقال وجه از صحت معامله و صاحب حساب اطمينان حاصل كنند تا مورد كلاهبرداري قرار نگيرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها