نایب رئیس اتحادیه مشاورین املاک مطرح کرد:

میانگین قیمت مسکن در تهران 19500000 تومان است

استاندار البرز

تشدید نظارت بر بازارها در البرز

استاندار البرز گفت: به دنبال ایجاد برخورد قهری با اصناف نیستیم و نظارت بر بازار نیز مردم محور است.
کد خبر: ۱۳۴۶۲۶۹
تشدید نظارت بر بازارها در البرزبه گزارش جام جم آنلاین البرز، شهبازی در جلسه ستاد تنظیم بازار این استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت خود سلامت و تنظیم بازار را به جهت شرایط موجود مورد تاکید و پیگیری ویژه قرار داد.
 استاندار البرز افزود: بر اساس ماموریت‌های محوله از طرف دولت اهداف و برنامه‌های ابلاغی با اهتمام و توجه ویژه‌ای در این استان دنبال می‌شود.
شهبازی گفت: اکنون نیز با توجه به ماموریت ویژه‌ای که از سوی دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد برای ایجاد آرامش و نظارت و کنترل بیشتر بر بازار با تشکیل جلسه تنظیم بازار وارد عمل شدیم.
او افزود: این جلسه به صورت هفتگی به ریاست استانداران و با حضور مدیران و روسای ۱۶ دستگاه در استان‌ها در سراسر کشور برگزار می‌شود.
استاندار البرز گفت: این جلسات باید مصوبات ملموس و عملیاتی دنبال شود و روند تحقق آن زیر ذره بین دستگاه‌های نظارتی باشد.
شهبازی افزود: به لحاظ تامین کالا‌های ضروری در این استان هیچ گونه مشکلی نداریم و کالا‌های استراتژیک در این استان به اندازه کافی موجود است.
او گفت: اصناف این استان در شرایط شیوع کرونا بسیار همراه بوده اند از این رو همواره با سیاست‌های تنظیم بازار نیز همکاری لازم را داشته اند.
استاندار البرز گفت: به دنبال ایجاد برخورد قهری با اصناف نیستیم و نظارت بر بازار نیز مردم محور است و در مجموع درصدد کسب رضایتمندی مردم هستیم.
شهبازی افزود: روند تحقق مصوبات تنظیم بازار زیر نظر دستگاه‌های نظارتی است و امید است که همچنان شاهد همراهی لازم از سوی مردم و اصناف باشیم.
او گفت: واکسیناسیون در کشور با سرعت بالایی در حال انجام است و البرز نیز در این روند با تمام قوا در میدان است و در خصوص تامین واکسن نیز در کشور و البرز هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها