مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری یزد خبر داد؛

حضور «چند خان» در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛

نمایشگاه مجازی آثار تجسمی «افول شیطان بزرگ» در یزد برپا شد

رئیس حوزه هنری یزد گفت :به مناسبت 13 آبان نمایشگاه مجازی آثار تجسمی با موضوع «افول شیطان بزرگ» در پایگاه اطلاع‌رسانی و صفحات مجازی حوزه هنری یزد برپا شد.
کد خبر: ۱۳۴۵۷۲۸

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ،  محمدصادق کوچک‌زاده با بیان اینکه هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا در حال فروپاشی و نابودی است، اظهارداشت: به مناسبت یوم الله 13آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی»، مجموعه آثار تجسمی با عنوان «افول شیطان بزرگ» در پایگاه اطلاع‌رسانی و صفحات مجازی حوزه هنری یزد در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی افزود: در این نمایشگاه مجازی 20 پوستر منتخب که به همت هنرمندان و طراحان گرافیک کشور با موضوع 13 آبان و استکبار ستیزی خلق شده‌اند، به تماشا گذاشته شده است.

کوچک‌زاده هدف از برپایی نمایشگاه را نمایان ساختن هویت پلید و اهریمنی شیطان بزرگ با استفاده از زبان هنر و انتقال و انتشار آن در بین جوامع برشمرد و تصریح کرد: هنر بهترین و مؤثرترین شیوه برای روشنگری و آگاهی‍‌بخشی به ملت‌ها و نشان دادن اهداف شوم، شرارت‌ها و خباثت‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذنابشان در منطقه و جهان است.

رئیس حوزه هنری استان گفت: علاقه‌مندان برای تماشای این آثار می‌توانند به تارنمای artyazd.ir، صفحه اینستاگرام instagram.com/artyazd و کانال تلگرامی @artyazd مراجعه کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها